avrupa devi hjk helsinki'yi devirerek gruplara kalan takım.
sakin olun, eksilemeden önce yazacaklarımı da okuyun. beni bilirsiniz sayın sözlükçüler. troll değilim, gerizekalı değilim. beşiktaş helsinki'yi her iki maçta da çatır çatır yendi ve gruplara kaldı, kendilerini tebrik ediyorum. adamların hakkını vermek gerekiyor. tanımımın da ironik olduğunu belirtmek istiyorum, yani "hacı tamam böyle demişsin de o tanım oldu mu?" demeyin. bu benim tanımım değil. bir grup götü hala yere inememişlerin tanımı.
her neyse. bütün temsilcilerimizin tel tel döküldükleri turda(trabzonspor'u ayrı tutuyorum) kolay rakip gelmesinin de avantajıyla gruplara kalmayı başardılar. fifa serilerinde habire uefa'da finallere falan yükseliyordu bu takım. anlam veremiyordum, "lan nesi var bunların?" diyordum.
şimdi gerçekten finallere kalma zamanı onlar için. hepsi patır kütür sıçtı, bari bursa'yla beşiktaş bulunduğu yerde başarılı olsun.