kendi sahasındaki ilk maçını kaybetmiş takımdır. geçtiğimiz sezonlara bakarsak şampiyon takımlar kendi sahalarında en fazla 1 ya da 2 maç kaybediyorlar. beşiktaş daha ilk maçını kaybetti. düşünün daha fenerbahçe, galatasaray, bursaspor, trabzonspor'u ağırlayacak bu sahada. bu saydıklarımdan birisine de yenilmedi üstelik.
beşiktaş taraftarı biraz asabi gibi görünüyor. şampiyonluğun en önemli şartının istikrar olduğunu unutuyor. ligin kalitesi üzerindeki tek futbolcusu quaresma ama unutulmasın ki rakiplerinde de arda var, alex var. uyum ve istikrar olarak fenerbahçe'nin çok gerisinde bir takım. galatasaray da toparlanabilir ve şampiyonluk potasından bir anda uzaklaşabilir bu takım.