beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2144.
  1. 2010-2011 sezonunda çok iyi transferler yaptık, lakin yeterli değildir. orta sahası çok güçlü bir takım fark bize atabilir. illa ki çift ön libero sisteminde oynamalıdır. bir de anlamadığım konu şimdiden bizi şampiyon ilan ettiler. türkiye süper liginde öyle lig başlamadan şampiyon ilan edilen takımlar hep hüzünlü sona bitirmişlerdir. futbolcuların, taraftarların ve yönetimin yere sağlam basması lazım, yoksa erken havlu atma sendromu ile karşı karşıy kalırız.
    2 ...