bugün bir asbaşkanı'nın 13-14 bin civarında kombine satışı hedefliyoruz açıklaması yaptığı kulup. beyefendinin belirttiği beni taraftar konusunda iyice şüpheye düşürdü birden. acaba galatasaray ya da fenerbahçe kaç kombine satıyor? yanılmıyorsam nihat villarealde oynarken 40bin civarı kombineden bahsetmiş, maç zamanları artan hırsızlık olaylarından bahsediyordu. köln ikinci ligde iken ortalama 60bin seyirciye oynuyordu.
türkiye 72milyon istanbul hadi 15 milyon olsu., sözde futbol ülkesiyiz, ateşli taraftarız. sözde bjk,fb,gs avrupa çapında kuluplerimiz ve ortalama seyirci sayımız, yıllık kombine satışlarımızın haline bak.
kombine kart satışlarının , forma ve lisanslı ürün satışlarının istenilen düzeyde olmaması beşiktaş taraftarının ilgisizliği değil bize sunulan uçuk fiyatlardır.
türk futbolseverlerin ekonomik koşullarının bırakın kombineyi lisanslı forma almaya bile gücü yetmiyor ancak tüm bu şartlarda yönetimin kombine için sunduğu fiyatlara gelin bi göz atalım sadece beşiktaş değil fener ve galatasaray için de aynı şey geçerli.
milan'ın sezonluk lig maçları kombinesi: 250 - 300 tl ( kale arkası )
Juventus'un kale arkası kombinesi 500 TL
Inter'in sezonluk kale arkası kombinesi 340 TL,
Roma'nın kale arkası kombinesi 460 TL
beşiktaş
VIP ÜST D 7.500 TL NUMARALI ORTA 2.750 TL
VIP ÜST B&E 5.500 TL NUMARALI KENAR 2.100 TL
VIP ÜST A&F 4.000 TL KAPALI ÜST 1.600 TL
VIP ALT A&F 2.750 TL KAPALI ALT 1.350 TL
VIP ALT B&E 3.500 TL YENi AÇIK 700 TL
VIP ALT C&D 4.000 TL ESKi AÇIK 550 TL
fenerbahçe
Maraton Alt- -Fenerium Alt : 2300-6200 TL arası
Maraton Üst- Fenerium Üst: 800-1650 Tl arası
Sarı-Lacivert Tribün: 950-1100-1200 TL
T.Telekom: 700 TL
Maraton Alt G blok Dina Kurulu: 850 TL
bizim sezonda izlediğimiz maç sayısı 5 avrupa 5 türkiye kupası 17 de lig desek toplam yaklaşık 30 maça denk geliyor , inter juventus gibi takımların bi senede oynadıkları maç sayısı bizden en az 15 20 maç fazla, interin taraftarı 350 liraya rahat 45 50 maç izleyebiliyorken biz 600 liraya eski açıkta 30 maç izleyebiliyoruz üstelik kombine alana forma vs lisanslı ürün hediyesi de yok.
quaresma guti forması yaptık gel al , biz milyon avroya transfer yapıyoruz taraftarımız gereken önemi göstermiyor forma lisanslı ürün vs almıyor diyorlar , hangi taraftarın şak diye cebinden 100 lira lisanslı ürüne çıkarabilecek parası var bi düşün de ondan sonra almıyorlar yæ de.
her fırsatta kombinede formada lisanslı üründe cebimizi delik deşik ediyosunuz sonra da almıyorlar diyosunuz , devletten aldığımız zaten çük kadar para onu da biricik sevdamız beşiktaşa yatırırsak aç kalırız götümüz açıkta kalır bilmem anlatabildim mi.
11 bininci kombine kartı satın alacak beşiktaşlıya özel hediyeler verecek kulüp, fiyatlar çok pahalı olmasına rağmen son 20-22 gün de hesaba katılırsa 15 binden fazla kombine satmış olacak ortalama 1.300tl ile çarparsak 20.000.000 tl sadece koltuklardan elde etmiş olacak, 5.500.000 colaturka, 2.500.000 avea, 2.500.000 türk telekom ve lig tv den gelen hayvani parayıda sayarsak kimse bize gelir yok demesin,
ha unutmadan daha sezon açılmada satılan 48.000 quaresma+guti forması 60.000 adet kartal yuvası mağazası ürününü saymıyorum.
moil firmasının verdiği destek ayrıca başlık olacak cinsten, 30.000.000 $
halkın takımı sözü eğer eyleme geçirilemez ise malesef iki rakibindende farkı kalmaz,guti q7 formalarını 20 tl den satsa idi eminim rakam çoktan 1 milyonu bulmuştu.
uğrunda, askere giderken;
--spoiler--
vazgeçtim dünyamdan,
dünyadan vazgeçtim ama;
seni yalnız koymak yok mu
o koyuyor adama...
--spoiler--
diye yazıp, muhtemel kız arkadaşımı kaybettiğim gerçek aşk. *
1911 yılından bu yana futbol oynayan büyük kulüpsün. taraftarının türkiye'nin en iyisi olduğunu söylüyorlar, saygı duyarım. yüksek yerlerde taraftarların var. biliyorum. sen onların görevi kötüye kullanmasını istemezsin. bunu da biliyorum ama bazı makam mevki sahibi taraftarların çifte standart yapıyorlar. senden daha önce futbol oynamaya başlamış abine * haksızlık ediyorlar. ben bu yazıyı ankaragücü ne yazdım diye bir başlıği ankaragücü başlığına yönlendiriyorlar. aşağıda ki başlıkların alayı dururken üstelik. ben sana soruyorum şimdi büyük kulüp. bu bir haksızlık değil mi? bu çifte standart değil mi? o başlığı açanlar sendikalı da, biz harranlı mıyız? gel de çık işin içinden.
# ben bu yazıyı sana yazdım diyene yazdım
# ben bu yazıyı bu yazıyı yazana yazdım
# ben bu yazıyı yazdım ama bi sor niye yazdım
# ben bu yazıyı x e yazdım kalıbına yazdım
# ben bu yazıyı ama yazdım
# ben bu yazıyı rte ye yazdım
# ben bu yazıyı yazdım
# ben bu yazıyı ona yazdım
# ben bu yazıyı x e yazdım
# ben bu yazıyı ona ona ve ona yazdım
# ben bu yazıyı sun a yazdım
# ben bu yazıyı patronuma yazdım
# ben bu yazıyı birine yazdım
# ben bu yazıyı quaresma ya yazdım
# ben bu yazıyı ev arkadaşıma yazdım
# ben bu yazıyı word e yazdım
# ben bu yazıyı elime yazdım
# ben bu yazıyı bursaspor a yazdım
# ben bu yazıyı fenerbahçe ye yazdım
# ben bu yazıyı onur a yazdım
# ben bu yazıyı messiye yazdım
# ben bu yazıyı vuvuzelaya yazdım
# ben bu yazıyı tsk ya bok atanlara yazdım
# ben bu yazıyı liselilere yazdım
tanım: ankaragücü taraftarı bir yazarın, beşiktaş için yazdığı yazısını bitirdikten sonra kullandığı replik.
inönü stadyumu isim hakkını medical park'a verme gibi bir söylenti dolaşıyor ortalıkta bu güzide takımımız için. yapmayın etmeyin, bu oyuna alet olmayın.
istanbulda evimin balkonundan rahatça görülebilen, futbol takımı olan tarihi eserleri olan güzel bir istanbul semtidir. Güzel ve nezih bir semttir. Kiralar 700TL den başlayıp, beşiktaş meydanında kaykay takımı sürekli düşer. Akabinde, o meydan otopark şeklinde hizmete açılmıştır kanımca. Köprüye, bakırköye, taksime, 1 Levent, 4 Levent' e, kısacası tüm gerekli semtlere ulaşımı kolaydır. Boğaza kıyısı olan bu tarihi semtin adını duyuran Beşiktaş Jimlastik Klubü dür. Özellikle, beşiktaş çarşısındaki esnafların seslerinin gürlüğü ile trübün sesi etkileyici bir jimlastik klübüdür.*
not: Yıllar önce oynanan BJK - PSG futbol maçında sanırım BJK 2-0 geriden 3-2 maçı almıştı*. 3.golü ben üsküdardaki evimden duymuştum.*
büdüt: 6 sene sonra gelen bilgiler kiraların 700TL den 2500-3000 TL civarlarına çıktığını kanıtlar nitelikte. Emlak piyasasının amına koyim. saygılar.
zorunlı edit: 10 aralık 2016 tarihinde gazi ünvanını almıştır. bu güzel semti kana bulayan orospu çocukları; bu dünyada ve ahirette iki elim yakanızda olacaktır! benim gibi milyonlarca insanın da!
son atremanda sivok'u kaybeden kulüp, 6 ay kadar sahalardan uzak kalacak olan futbolcunun yokluğu ferari'nin garanti oynamasına sebep olurken bizleride sevindirdi.
endüstriyel futbol denen nanenin ne yazık ki stadının adına yansıması ile gündeme gelen kulübümüzdür. artan transfer maliyetleri inönü stadı adını değiştirmeye zorlamıştır.
düt: galatasaraylıyım, ali sami yen'i kaybettik biz zaten. beşiktaş yapmaz diyordum, yaptı. bu da bir zorunluluk artık.
kadroda illa 10 yabancı bulundurması gerektirmeyen, nobre gibi bir hanzo başta olmak üzere *, matias delgado, yeni transfer roberto hilbert ve filip holosko ile bobo ikilsinden birini şutlaması gereken takımdır. * sivok sakatlanmasa zapo da gidebilirdi, fakat şimdilik kalsın bakalım.
ha diyebilirsinizki bekara hanım boşamak kolay, evet gerçekten öyle.