beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2051.
  1. 1911 yılından bu yana futbol oynayan büyük kulüpsün. taraftarının türkiye'nin en iyisi olduğunu söylüyorlar, saygı duyarım. yüksek yerlerde taraftarların var. biliyorum. sen onların görevi kötüye kullanmasını istemezsin. bunu da biliyorum ama bazı makam mevki sahibi taraftarların çifte standart yapıyorlar. senden daha önce futbol oynamaya başlamış abine * haksızlık ediyorlar. ben bu yazıyı ankaragücü ne yazdım diye bir başlıği ankaragücü başlığına yönlendiriyorlar. aşağıda ki başlıkların alayı dururken üstelik. ben sana soruyorum şimdi büyük kulüp. bu bir haksızlık değil mi? bu çifte standart değil mi? o başlığı açanlar sendikalı da, biz harranlı mıyız? gel de çık işin içinden.

    # ben bu yazıyı sana yazdım diyene yazdım
    # ben bu yazıyı bu yazıyı yazana yazdım
    # ben bu yazıyı yazdım ama bi sor niye yazdım
    # ben bu yazıyı x e yazdım kalıbına yazdım
    # ben bu yazıyı ama yazdım
    # ben bu yazıyı rte ye yazdım
    # ben bu yazıyı yazdım
    # ben bu yazıyı ona yazdım
    # ben bu yazıyı x e yazdım
    # ben bu yazıyı ona ona ve ona yazdım
    # ben bu yazıyı sun a yazdım
    # ben bu yazıyı patronuma yazdım
    # ben bu yazıyı birine yazdım
    # ben bu yazıyı quaresma ya yazdım
    # ben bu yazıyı ev arkadaşıma yazdım
    # ben bu yazıyı word e yazdım
    # ben bu yazıyı elime yazdım
    # ben bu yazıyı bursaspor a yazdım
    # ben bu yazıyı fenerbahçe ye yazdım
    # ben bu yazıyı onur a yazdım
    # ben bu yazıyı messiye yazdım
    # ben bu yazıyı vuvuzelaya yazdım
    # ben bu yazıyı tsk ya bok atanlara yazdım
    # ben bu yazıyı liselilere yazdım

    tanım: ankaragücü taraftarı bir yazarın, beşiktaş için yazdığı yazısını bitirdikten sonra kullandığı replik.
    5 ...