kombine kart satışlarının , forma ve lisanslı ürün satışlarının istenilen düzeyde olmaması beşiktaş taraftarının ilgisizliği değil bize sunulan uçuk fiyatlardır.
türk futbolseverlerin ekonomik koşullarının bırakın kombineyi lisanslı forma almaya bile gücü yetmiyor ancak tüm bu şartlarda yönetimin kombine için sunduğu fiyatlara gelin bi göz atalım sadece beşiktaş değil fener ve galatasaray için de aynı şey geçerli.
milan'ın sezonluk lig maçları kombinesi: 250 - 300 tl ( kale arkası )
Juventus'un kale arkası kombinesi 500 TL
Inter'in sezonluk kale arkası kombinesi 340 TL,
Roma'nın kale arkası kombinesi 460 TL
beşiktaş
VIP ÜST D 7.500 TL NUMARALI ORTA 2.750 TL
VIP ÜST B&E 5.500 TL NUMARALI KENAR 2.100 TL
VIP ÜST A&F 4.000 TL KAPALI ÜST 1.600 TL
VIP ALT A&F 2.750 TL KAPALI ALT 1.350 TL
VIP ALT B&E 3.500 TL YENi AÇIK 700 TL
VIP ALT C&D 4.000 TL ESKi AÇIK 550 TL
fenerbahçe
Maraton Alt- -Fenerium Alt : 2300-6200 TL arası
Maraton Üst- Fenerium Üst: 800-1650 Tl arası
Sarı-Lacivert Tribün: 950-1100-1200 TL
T.Telekom: 700 TL
Maraton Alt G blok Dina Kurulu: 850 TL
bizim sezonda izlediğimiz maç sayısı 5 avrupa 5 türkiye kupası 17 de lig desek toplam yaklaşık 30 maça denk geliyor , inter juventus gibi takımların bi senede oynadıkları maç sayısı bizden en az 15 20 maç fazla, interin taraftarı 350 liraya rahat 45 50 maç izleyebiliyorken biz 600 liraya eski açıkta 30 maç izleyebiliyoruz üstelik kombine alana forma vs lisanslı ürün hediyesi de yok.
quaresma guti forması yaptık gel al , biz milyon avroya transfer yapıyoruz taraftarımız gereken önemi göstermiyor forma lisanslı ürün vs almıyor diyorlar , hangi taraftarın şak diye cebinden 100 lira lisanslı ürüne çıkarabilecek parası var bi düşün de ondan sonra almıyorlar yæ de.
her fırsatta kombinede formada lisanslı üründe cebimizi delik deşik ediyosunuz sonra da almıyorlar diyosunuz , devletten aldığımız zaten çük kadar para onu da biricik sevdamız beşiktaşa yatırırsak aç kalırız götümüz açıkta kalır bilmem anlatabildim mi.