istanbulda evimin balkonundan rahatça görülebilen, futbol takımı olan tarihi eserleri olan güzel bir istanbul semtidir. Güzel ve nezih bir semttir. Kiralar 700TL den başlayıp, beşiktaş meydanında kaykay takımı sürekli düşer. Akabinde, o meydan otopark şeklinde hizmete açılmıştır kanımca. Köprüye, bakırköye, taksime, 1 Levent, 4 Levent' e, kısacası tüm gerekli semtlere ulaşımı kolaydır. Boğaza kıyısı olan bu tarihi semtin adını duyuran Beşiktaş Jimlastik Klubü dür. Özellikle, beşiktaş çarşısındaki esnafların seslerinin gürlüğü ile trübün sesi etkileyici bir jimlastik klübüdür.*
not: Yıllar önce oynanan BJK - PSG futbol maçında sanırım BJK 2-0 geriden 3-2 maçı almıştı*. 3.golü ben üsküdardaki evimden duymuştum.*
büdüt: 6 sene sonra gelen bilgiler kiraların 700TL den 2500-3000 TL civarlarına çıktığını kanıtlar nitelikte. Emlak piyasasının amına koyim. saygılar.
zorunlı edit: 10 aralık 2016 tarihinde gazi ünvanını almıştır. bu güzel semti kana bulayan orospu çocukları; bu dünyada ve ahirette iki elim yakanızda olacaktır! benim gibi milyonlarca insanın da!