geçen sene "Beşiktaş gibi bir kulüp senede 2-3 milyon dolar kazanacak diye formasının sırtına reklam almaz" denilerek reklam almayan fakat bu sene m-oil reklamlarını sırtında taşıyacak futbol takımına sahip kulüptür.
her şey tamam, edilen büyük laflardan sonra dönmeyi seven bir milletiz, kesinlikle suçlamıyorum burada kimseyi. ama m-oil reklamlarını almak ne derece doğrudur? m-oilyıldırım demirören'in geçenlerde % 70 hissesini satın aldığı bir petrol şirketiyken, takım tam anlamıyla demirören şirketler grubu'nun mu eline geçirilecek?
bir başkan kulüp için gelir getirse dahi kendi şirketinin reklamını takımın forma arkasına ve stad panolarına yazdırır mı? yapılan büyük transferler ile görmezden gelineceğini düşünüyorlarsa yanlış yapıyorlar, gün olur devran döner, yapılanlar başa bela olur.