Herkesin mali yapısına laf ettiği kulüptür, quaresma gibi bir oyuncuyu 7.3 milyon euroya, gutiyi ise bedelsiz olarak almıştır yani takımdan bi nobre yada delgado gittiği zaman onun yıllık ücretiyle karşılanacak bir transferdir.Eğer ses getirecek bir transfer yaparsa bunun parasıda sponsordan çıkacaktır.AYrıca unutulmaması gereken şey Beşiktaş 3 büyük klüp arasında en dengeli mali yapıya sahip olan klüptür ve fulya projesi gibi bir geliri vardır.