aha ben böyle beşiktaş'lı oldum diyebilmektir;
--spoiler--
90 lı yıllar amcam dünya kupasından bahsedip duruyor, maradona öyle güzel maradona böyle güzel napoli'yi uçurdu 86'da arjantin'i şampiyon yaptı ülkesinde milyonlar onu havaalanında karşıladı o gelmiş geçmiş en iyi 10 numara diyor.
sorularım başladı hali ile amcama, türkiye'de şu anda en iyi 10 kim amca? (10 derken onun anlattıklarına paralel sorabiliyorum zira 7 yaşlarındayım) galatasaray'lı güzel amcam tereddütte kalmadan cevabı verdi, şifo memet, hımmmm peki maradona kadar goller atanlarda var mı amca? var olumm (oğlum yani * ) metin-ali-feyyaz var ama işte gel gör ki hepsi beşiktaş'ta oynuyor bunların bize gelmez dedi.
inceden gururlandığımı hatırlıyorum, ta ki yüzlerinden emin şampiyonluk posterleri ile karşılaşıncaya kadar, soldan sağa, ayaktakiler derken hepsini tanımıştım ve bir kartal yürek olarak aralarına dalmıştım, kanadından tuttuğum her güne bin şükür ettiğim beşiktaşımın...
--spoiler--