beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2845.
  1. telloyu satmanın sıkıntısını yaşayan takım. adam gibi sol kanadımız olurdu şimdi en azından. koyardın quaresmayı da sağ tarafa tıkır tıkır çalışırdı iki taraf da. şimdi beklere biniyo iş. hilbert kötü ismail fena değil. ve artık şu 4-3-3ü bırakın ulan olmuyo işte!

    edit: tamam bizim hilbert gol attı ama onu da atsın bi zahmet be bi de orta açsa tam süper olacak.*
    2 ...