hakkında her hafta "artık bitsin", "üfff çok sıkıcı yeaa" falan gibi yorumlar yapılan program. siz bitin amına koyim!
not: 6-7 senedir beyaz show izlemem, izleyeni sevmem ama bu yorum yapanlar artık harbiden bitmeli... sıkıldıysan izleme güzel kardeşim, bu tür olaylar bizim elimizde yani...