beyaz artik show yapmasin bence, zira beceremiyor . yine eskiden daha iyiydi de son iki yildir kendi yaptigi esprilere kendi gülüyor sadece . Ayrica yillardir programda hicbir sey degismedi . ayni konsept ayni muhabbetler , sıkıldık artık .Yıllardır degisen tek şey koltuklar kanimca .
Güldürmemiştir . Güleceği yok ama insan izliyor işte . Emel sayın olmamış zaten kendısı de farkında . Kılık kıyafet felan . Yok yok olmamış . Ahmet Kural'a yazık olmaz umarım.
Nadiren izlenen program. Denk geldiğim Son bölümde emel sayın kanepenin bir tarafında tek kişilik yeri kaplamış, diğer ucunda da diğer üç konuk sıkış tıkış, hepsi emel sayın'ın kapladığı yer kadar bir yere sığışmış eciş bücüş kımıldaşıyorlar. Ortada sahra çölü genişliğinde boş bir alan.
Tamam kadına saygı falan eyvallah da ne o öyle biri kraliçeler gibi rahat ötekiler kafes kuşları gibi tünemiş. Türkiye'deki erkek bayan arası ilişkilerin yamukluğu buradan bile belli.
tv de izlenecek bir şey olmadığında tercih edilen.
muhabbetler hep aynı.
geçen programın devamı niteliğinde.
bu aslında misyonunu tamamladığını gösteriyor ama üniversite gençliği işte.
ulan bir üniversitelinin beyaz show a katılma amacı diye bir şeyi olur mu lan.
Izleseniz bile belirli bir yere kadar tahammül edebiliyor, kanal değiştiriyorsunuz.
Bilmiyorum ama eğer devam edecekse daha bu show işine kesinlikle daha farklı bir formata geçip kendini yenilemesi lazım.
Gerçekten suratı eskidi artık.
17 yıl önce yayın hayatına başlayan beyaz show, gerek konu gerekse konukları ile cuma gecelerinin vazgeçilmezi olan talk show programıdır. doğallığı ve samimiyeti ile popülerliğini kaybetmeyen program daha uzun yıllar yerini ve popülerliğini koruyacak nadir talk show programlarındadır.
herkese kardeşim diyebilen,komik olduğunu düşünen,televizyonun artık fosilleşmiş yüzü olan beyazıt öztürk'ün sunduğu program,bitmeli,kusturdu,öldürdü artık.
artık kesinlikle bitmeli. beyaz fazlaca eskitti yüzünü ekranda ve yıllardır konsept değiştirmeden devam ettiriyor. okan bayülgen mesela; bu adam televizyon çocuğundan gece kuşuna, zaga'dan makina'ya oradan muhallebi kafaya ve yığınla farklı içerikteki programa imza attı ve izleme isteği uyandırdı insanlarda. mesela adam beyin bedava adlı programda ciddi ciddi ilahiyat konuları tartışıyor. yani okan bayülgen seyirciyi nereden yakalayacağını biliyor.
ama beyaz özel kanallara geçiş dönemindeki adına talk show dediğimiz amerikan ihracı şeye devam ederek kendini eskitiyor ve seyirciyi yoruyor. elbette bu işten güzel paralar kazanıyordur ve amacı doğal olarak ticaridir ancak beyaz bundan sonra farklı yapımlarda yer aldığında eğreti duracaktır. mesela yalan dünyadaki varlığı sırıtıyordu hatta yakışmıyordu diziye. çünkü beyaz ''cuma akşamları çıkan adam'' olarak hafızalara kazındı ve öyle de kalacak.
evet, bence de beyaz show bitsin artık. ailemizin muteber çocuğu beyazıt öztürk falan eyvallah ama yetti be 17 yıldır. *
Bu sene her cuma izlemeyi bi sekilde unuttugum bence Türkiye deki en iyi talk show programi. Kac sene gecerse geçsin program gayet zevkli. Beyaz bu işi biliyor.