beyaz artik show yapmasin bence, zira beceremiyor . yine eskiden daha iyiydi de son iki yildir kendi yaptigi esprilere kendi gülüyor sadece . Ayrica yillardir programda hicbir sey degismedi . ayni konsept ayni muhabbetler , sıkıldık artık .Yıllardır degisen tek şey koltuklar kanimca .