artık kesinlikle bitmeli. beyaz fazlaca eskitti yüzünü ekranda ve yıllardır konsept değiştirmeden devam ettiriyor. okan bayülgen mesela; bu adam televizyon çocuğundan gece kuşuna, zaga'dan makina'ya oradan muhallebi kafaya ve yığınla farklı içerikteki programa imza attı ve izleme isteği uyandırdı insanlarda. mesela adam beyin bedava adlı programda ciddi ciddi ilahiyat konuları tartışıyor. yani okan bayülgen seyirciyi nereden yakalayacağını biliyor.
ama beyaz özel kanallara geçiş dönemindeki adına talk show dediğimiz amerikan ihracı şeye devam ederek kendini eskitiyor ve seyirciyi yoruyor. elbette bu işten güzel paralar kazanıyordur ve amacı doğal olarak ticaridir ancak beyaz bundan sonra farklı yapımlarda yer aldığında eğreti duracaktır. mesela yalan dünyadaki varlığı sırıtıyordu hatta yakışmıyordu diziye. çünkü beyaz ''cuma akşamları çıkan adam'' olarak hafızalara kazındı ve öyle de kalacak.
evet, bence de beyaz show bitsin artık. ailemizin muteber çocuğu beyazıt öztürk falan eyvallah ama yetti be 17 yıldır. *