megan foxun konuk oldugu dünki programına murat boz yerine kıvanç tatlıtugu konuk olarak alsaydı, oralar yıkılırdı. eminim ki megan fox kıvanç tatlıtugun dibine düşer, seviyeli bir program olurdu. murat boz ne amnkoyum.
alkışla çalışan program. beyaz her bahsettiği kişi, şey ya da durum için bir alkış istiyor seyircilerden ve seyirciler direk başlıyor şak şak şak diye.
- eveeeet. murat dalkılıç bizimle olacak kocaman bi alkış ist..
+ şak şak şak şak!
- tabii orkestramızı da unutmamak lazım. onlara da büyük bi alk..
+ şak şak şak şak!
- eveeeeeeeet. bu arada bildiğiniz gibi geçen gün bla bla olmuştu. gerçekten çok sevindik. burdan alkışlarımızı gön..
+ şak şak şak şak şak şak...
+ eveeeeeeet...
beyaz'ın günden güne çöküşünü izlediğimiz program. ya biz çok küçüktük ya da beyaz yaşlandı. yaşlanmak sorun değil ekibini sosyal medyaya daha hakim insanlardan kursa, pikniktube gibi "komik video, alın izleyin" sığlığına düşmeden ucundan da olsa eleştirellik katabilse yaptığı işe bu denli düşmezdi. 6-7 yıl öncesinin programını koyun izleyin yemin ederim aynısı. basit bir kendini tekrar eleştirisi değil benimki. adam kendini tekrar etmiyor ki, geriye gidiyor resmen. yazık!
eskiden severdim bu programi izlerdim takip ederdim. ama bir senedir falan izlemiyorum. dun gece izleyim dedim dayanamadim degistirdim. eski tadi kalmamis kendini tekerrur ediyor surekli. bi de cok yapmacik geldi nedense.
ata demirer var diye izleyeyim dedim, nayer diye bir kadın çıktı, iltifatlar falan -sesi kötü, müziği kötü- nev ona bin basar, orada müzik konusunda iltifatı hak eden biri varsa o da nev'dir.