gülben ergen i "anne " diye öve öve bitiremeyen show programı.
e yeteeeer? sen bunu 50 programdır yapıyorsun zaten beyazcım? sıkmadımı? açıkçası ben hiç hayranlık duymuyorum kendisinede. hani esas "anne"lerin hakkını yiyorsun be beyazcım? yoksa anne olmak zor birşey değil 14 yaşındaki bebe de başarabiliyor bunu.
uludag universitesinde okuyan herkesin en az bir kere ziyaret etmesi gereken talk showdur. Benim universitede ikinci senem olmasına ragmen bir kez gitmişligim var bu durum uzuntu verici .
80 sonrası oluşturulmak istenilen üniversite öğrencisi kimliğine, kalıbına cuk diye oturur bu programdan her hafta eksik olmayan yoz öğrenci kitlesi ve ekranları başında onu izleme şevkine ulaşan niceleri vardır daha mutlu mutlu.
bu akşam; behzat ç. ve model i ağırlayan program. amirim bu sezonun çok sert geçeceğini ve ondan nefret edebileceğimizi söyledi. seni seviyoruz amirim. ayrıca model bu gecenin tuzu biberi oldu. harika.
beyaz niyeyse soner sarıkabadayı 'yı rezil ediyor gibi biraz. yok terlemişsin diye kelinin terini silmeler, yok sallanma kursu falan adam rahatsız oldu gibi geldi bana. bir de o kadar efendi biri ki uğraşmasın o kadar onunla.
son yılların en sıkıcı programını sunuyor şu anda öyle böyle değil, konuklar da sıkıldı daracık koltukta sıkış tepiş.
harun ve soner çok pasif kaldı, behzat amirim ise çok daraldı. beyaz da behzat ç dizisinden bi haber .
an itibariyle sunucusu beyazıt öztürk ün bükemediği bileği öptüğü programdır.gördüğümüz aynı sunucu mu program aynı program mı inanılır gibi değil..uzun süredir yaptığım gibi keşke bu gece de izlemeseydim de negatif haliyle kalmasaydı aklımda diyorum.Soner sarıkabadayı ile gereksiz yere uğraşmış,karşısındaki efendi tavra rağmen sözde espirileri sürdürmüştür.Sağa sola sataşırken Behzat Ç nin niye kazakla oturduğunu bile irdelemiştir.Eve gelen misafire bile daha saygılı davranılır,bir sunucu niye programına gelen konuğu ile uğraşır bilinmez..Sürekli saatine bakması da programın sıkıntısını yeterince göstermektedir.Son anda kurtarmaya çalışıyor ama nafile çabalar,görülen görüldü ne yazıkki.
beyazın soner sarıkabadayıya acayip ayıp ettiği programdır. ya soner fan oldum birden ha tam bir türk rekleksiyle mazlumun yanında oldum birdenbire. adam nazik nazik cevabını verdikçe iyice çirkinleşti iyice bir ego savaşına girdi. yaşına hürmeten mi kanal d'de tutuyorlar hala anlamıyorum. zaten programı dolduramıyor son 20 dk diyecek bişeyiniz varmı diye sormaktan bitap düştü. birinin konseri olsa da ilan edip süreyi doldursa modundaydı.
Bu sezonki skeçlerin acayipliğinden belliydi zaten bişeylerin döndüğü. Zekice, güzel oluyor be diyorduk ama beyaz show diye dillendiremiyorduk. ne alaka diye konduramıyorduk. çok ayıp ettin zaytung...
zaytung'un video yapmamasını sağlayan show programı. bu yüzden asla affetmeyeceğim. Para herşeymiş demek. Önce bedelli askerlik, sonra teoman, sen bomba videolar yap, sonra da git kendini beyaz show'a sat...kendi videolarını beyaz show'a sat. üstelik senin kitlenin beyaz show'dan hiç hoşlanmadığını bilerek...
aşağıdaki videonun ve teoman videosunun olkan serdar yıldız'ı beyaz show'da döktürüyor... değdi mi buna?
abicim beyaz show ya orda döktürsen ne olur döktürmesen ne olur..oyunculuğunu harcadığın yere bak. fan page'ında the office olan adamın ne işi var beyaz show'da ya....biz seninle ilgili ne hayeller kuruyorduk, çıkcak bizim mizahi yapcak diyorduk sen nerdesin... gene gülüyoruz, yarılıyoruz ama yakışmadı bu sana.. zaytung ve beyaz show, siz kendiniz yan yana koyabiliyor musunuz?
vay be ben de beyaz show skeçlerini sevmeye başladım ben de mi tuhaflık var diyordum. meğerse olkan serdar yıldız'ın sanatını icra ettiği showmus...pes ya yeteneğini harcadığı yere bak. ne işin var hakkkaten senin orda demek istediğim adam. zaytung ve onu beyaz show'la o kadar bağdaştıramamışım ki adamı izleyip de anlamadım o olduğunu. elamın biri onu taklit ediyor, yok ya o değildir diyordum. sen hem sanal alemde nickle kral ol(kayser belki bişey ifade eder...), öbür alemde talk show tiyatro sinema yap, zaytung da yaz oyna, sonra da git beyaz show'da takıl. hayır illa bi yere gitceksen senin yerin okan be okan. seni izlerken katılmam beyaz show'da olduğun gerçeğini değiştirmiyor. yine de beyaz show'u zaytung hatırına izliycem be.
lise 1deyken izleyip beğendiğim şov programı. 10 senedir izlemiyorum. bir tek bu sezon behzat ç. yani erdal beşikçioğlu'nun konuk olduğu programı izledim netten. 10 yıldır izlemediğim için birşey kaybetmemişim.