konukların arasında en önde oturan çifti gördünüz mü? çiftin esas oğlanı, rap yapan çocuğa, eşlik eden kızın bacaklarına bakmamak için kafasını öne eğiyordu. *
her geçen gün seviyeyi daha çok düşürüyor. geçenlerde baktım kazara ilkokul bebelerinin güleceği tarzda 1997 model esprilerini hala yapmaya devam ediyor. malzeme bitti tabi, kullan kullan nereye kadar. ama insanda azcık yaratıcılık olmalı, biraz çevresinde gözlem yapsa fena olmaz.
kenan doğulu imzalı albümünü isteyen kızın aldığı albüme imza atarken, beyaz "neden telefon numaranı yazıyorsun" diyerek uzun zaman sonra beyaz klasik beyaz esprisi olmayan bir espri yapmıştır.
program başında acı kaybımız diyerek tüm türkiye'nin yasını! dile getirmesiyle görevini yerine getirmiştir.(tenzile erdoğan) - aylardır her gün verdiğimiz kayıplar alışkanlık haline gelmiş olabilir o ayrı-
iffet'i götürecek olan kişiye emanuel'i izlemişsindir diyerekte geç vakitte program yapmaması gerektiğinin sinyallerini vermiştir.
yeni sezonun ilk bölümünde bi bakayım gene aynı bayatlıkta olmamıştır belki derken, kuzey hep üstünü çıkarıyor güney ne yapacak esprisiyle beni gülmekten öldüren program olmuştur. uyumak bile daha eğlenceli.
şu an programda olan fırat parlak'ı sanki programlara sürekli çıkıyormuş, sürekli konuşuyomuş gibi söz hakkı verilmeyen programdır. karşim, ben napim sürekli bu programa gelip, şarkı söyleyen rafet el roman'ı, azcık şu adamı konuşturun. canım benim nasıl sevimli duruyo yaa.
an itibariyle rafet el roman şarkı söylüyor, yine beyazıt döktürüyor. Programın seyri güzel gidiyor. Uzun zaman sonra rafeti dinlemek iyi nostalji yaptı bende.