gülben ergen i "anne " diye öve öve bitiremeyen show programı.
e yeteeeer? sen bunu 50 programdır yapıyorsun zaten beyazcım? sıkmadımı? açıkçası ben hiç hayranlık duymuyorum kendisinede. hani esas "anne"lerin hakkını yiyorsun be beyazcım? yoksa anne olmak zor birşey değil 14 yaşındaki bebe de başarabiliyor bunu.