Çocukken sınıfta birine bit bulaşır ve aileler uyarılırdı. Anneler de bütün saçları kontrol ederdi bulaşmış mı diye hatırladınız mı?
Heh o şekil dün kardeşime bütün saçıma baktırdım beyaz var mı diye..
Gençlikte olmamalı ya beyaz saç. Hiç hoşuma gitmiyor o görüntü. Boya da sevmiyorum kendi saç rengimi kullanıyorum.
Kardeşimde beyazlar var mesela ona bile moralim bozuluyor. Annemin beyazlarını görüyorum ona da moralim bozuluyor. Ki üç beş tel annemde maşallah bu yaşında.
Babannemin saçları hoşuma gidiyor sadece açık gri onun saçı ve mor şampuan da kullanıyor. Çok cool oluyor. O yaşlı beyazındaki sarılık gidiyor gümüş renk oluyor saç.
Erkeklerdeki beyaz saç umrumda değil. Yani hayatıma girecek kişinin beyazı çoksa bunu sorun yapabilirim tabi orası ayrıdncnddjd.
Deli miyim lan sabahın köründe bir sayfa beyaz saç anlattım ya.
Neyse bunu okuyan güzellik ya da yakışıklı hayat boyu saçında hiç beyaz olmasın inşş varsa da yeni saçlar renkli gelsin (yeşil fln) Cuma duası olsun bu da. *
pandemide nasıl stres yaptıysam, kötü haber alınca bir anda saçları bembeyaz olan ediz hun gibi beyazladı saçlar. insanlar genelde beğeniyor, sürekli genç clooney benzetmesi alıyorum ama hoşnutum da diyemem. olduğumdan ihtiyar gösteriyorlar beni. yedi yirmi dört bunu düşünüyorum, kanter içinde uykularımdan uyanıyorum durumu tabi yok, ha ama günde bir keşke beyazlamasaydınız ibneler diyorum saçlarıma.
Bir yıldır kendi saç rengimi kullanıyorum ve saçlarımın arkası beyazlamış biraz gibi geldi. Şimdilik göze batan bir şey yok. Canımı sıkacak raddeye gelirse boyatırım saçlarımı. Eşimin saçlarında baya beyaz var tamamen genetik (hiç etkim yok) (bkz: swh) bence ona yakışıyor. Yaşlandığımda da saçlarım beyaz olursa platin rengine boyarım. Açıcıyla uğraşmam ne güzel.