beyaz saç

entry84 galeri9
    47.
  1. Genelde albino hastalarında gördüğümüz aslında sempatiği duyduğum saç rengi şekli.
    0 ...
  2. 48.
  3. sinir, stres, takıntı, sahibi insanların erken yaşta yaşadığı durum. ne zaman stresli dönemlere girsem 2 ya da 3 tane görürüm şu an olduğu gibi.
    1 ...
  4. 49.
  5. ırsidir adamı karizma gösterir.
    1 ...
  6. 50.
  7. Yaşlı kadınlara çok da yakışandır.

    Belli bir yaştan sonra rimeli dekolteyi boyayı bırakmak gerekiyor. Aksi taktirde çok itici duruyorlar.

    Ve bence saçların neredeyse tamamı beyazlaşmışsa, rengi homojenleştirmek adına çok açık bir sarıya veya tam beyaza boyatabılırsınız.

    Gerçekten çok şık duruyor (tabi tene de bağlı biraz). Ruj surersenız de sürün artık havanız olsun. *
    1 ...
  8. 51.
  9. kafamdaki sayısı an itibariyle 2' den 10'a çıkan anarşistler. saçı ne yöne tarasa her türlü belli olan sinir bozucu saç telleri.
    0 ...
  10. 52.
  11. Ölüm vaktinin gelip geçtiğini gösterir.
    0 ...
  12. 53.
  13. Henüz çok genç olmama rağmen aklıma cahit sıtkının şiirini getiren kaçınılmaz olgu.
    ...
    Şakaklarıma kar mı yağdı ne var?
    Benim mi Allahım bu çizgili yüz?
    Ya gözler altındaki mor halkalar?
    Neden böyle düşman görünürsünüz,
    Yıllar yılı dost bildiğim aynalar?
    ...
    0 ...
  14. 54.
  15. 4 tel sahip olduğum. Çeksen çoğalır boyasan tüm saça yazık olur. En iyisi sevmek ve görmezden gelmek.
    0 ...
  16. 55.
  17. 22 yaşında %40 ı şimdiden beyazladı bile. başlarda stresten diye düşünmüştüm lisede ama sanırım ırsi. sakallara sıçramamasıyla birlikte saçların beyaz olması değişik bir görüntü yaratsada hiç rahatsız olmadım.
    2 ...
  18. 56.
  19. bir söylentiye göre saçların erken dökülmeyeceğinin belirtisidir.
    0 ...
  20. 57.
  21. 57.
  22. Son iki yılda kafamda oldukça artan saç. Keza babam 36 yaşında tümünü beyazlatmış. Benm de kaderim aynı olacak demek ki.
    0 ...
  23. 58.
  24. moralimi bozuyor bazi teller. ne gereği var simdi?
    1 ...
  25. 59.
  26. Karizma değil yakışmıyor diyenler halt yemiştir.

    Ciddi bir seksapalitesi olması bir yana, çok yakışıyor yahu.
    5 ...
  27. 60.
  28. benimkiler evlendiğimde yarı yarıya beyazdı
    sakalım simsiyahtı.
    hatun sağolsun hem saçı hem sakalı ağarttı.
    1 ...
  29. 61.
  30. (bkz: beyaz sakal)
    arkadaşlar sakal ve saçtaki beyazlar bir acaip yakışıyor..
    takılacağınız en son konu olsun bence..
    ragnar abiniz gibi geziyorum sırf bu yüzden beyazlamış sakal candır can, kıymetini bilin..
    0 ...
  31. 62.
  32. Sadece ve sadece animelerde insana karizma katan saç rengidir.
    1 ...
  33. 64.
  34. 25 yaşındayım ve birdenbire kafamda elimi attığım heryerden fırlamaya başladılar. Şahsımı ziyaret etmek için niye bu kadar erken davrandılar küskünüm. Bari bir iki tane yavaştan çıkaydınız ne olurdu?
    1 ...
  35. 65.
  36. bir iki tane yahut bir tutam. aynı moral bozukluğu. şüphen olmasın. bu sabah bir yeni telini gördüğümdür.
    4 ...
  37. 66.
  38. Bende 32 yaş itibariyle belirmeye başlayandır. Ağırlığı vardır, aynada bir anda 20 li yaşlarını anımsatır ve artık geri dönüşü olmayandır.
    0 ...
  39. 67.
  40. Tamamen beyaz değilse yarısı yenmiş peynir gibi duran saçtır.nerde o eski siyah kafalı günlerimiz.
    0 ...
  41. 68.
  42. Babamda gordugumde icimi acitan sac rengi. Kiyamam canimin ici yaslaniyor ve ben bunu asla kabul etmek istemiyorum.

    Ben onun yerine de yaslanayim. Tanrim lutfen.
    3 ...
  43. 69.
  44. Düşmeye başladıkça "yaşlanıyoruz" dedirten saç. Bir halk rivayeti der ki koparmayın çoğalır...
    2 ...
  45. 70.
  46. yanıtı, "neden saçların beyazlanmış arkadaş" şarkısında gizlidir:

    https://www.youtube.com/watch?v=ZY0qVy3lFhU
    0 ...
  47. 71.
  48. yanıtı, "neden saçların beyazlanmış arkadaş" şarkısında gizlidir:

    https://www.youtube.com/watch?v=ZY0qVy3lFhU
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük