Bir yıldır kendi saç rengimi kullanıyorum ve saçlarımın arkası beyazlamış biraz gibi geldi. Şimdilik göze batan bir şey yok. Canımı sıkacak raddeye gelirse boyatırım saçlarımı. Eşimin saçlarında baya beyaz var tamamen genetik (hiç etkim yok) (bkz: swh) bence ona yakışıyor. Yaşlandığımda da saçlarım beyaz olursa platin rengine boyarım. Açıcıyla uğraşmam ne güzel.