Nedenini bilmiyorum fakat son 1 sene içinde şakaklarımda patır patır çıkmaya başladı bu meletler, bu hızla giderse 2 seneye beyazımsı bir kafam olacak , büyük bir ihtimalle genetik fakat çevresel etkenlerde etkiliyor olsa gerek, masabaşı işine başlamamla bunların kafamı sarmaya başlaması bir oldu. Birde tanıdığım birisnin anlattığına göre çocuğu vefat eden bir arkadaşındaki tüm saçlar bir gün içerisinde bembeyaz olmuş. Yaşıtım olup saçları dökülmüş arkadaşlarımı düşünüp kendimi avunduruyorum...
bende de var bu yaşta malesef. saydım 22 tel beyaz saçım var. satc 'de samantha bu telleri koparmak gibi bir hataya düşersek diğer beyaz saçların cenazeye geleceğinden bahsettiğinden beri elleşmiyorum.siz de öyle yapın, rahatsız ederse boyayın gitsin.
hani kesmeyi düşünenler için söylüyorum o tek beyaz telleri koparmamak adına; azıcık uzamaya başladıklarında dikik dikik oluyorlar hiç saklanmıyorlar daha beter. boyayın, hep boyayın; sadece boyayın. alternatif çözümü yok inanın ki.
beyaz saçın nedeni;
doğuştan, hastalıktan, yaşlılık tan, genetik, boyamadır. kimini meczup gibi gösterirken, kimine gerçekten yakışır. siyah saçın yerini alamaz.
Koparirsan iki kat daha fazla çıkar derler, yaşlı insanlarda normal olmakla birlikte gençlerde bazı sağlık sorunları sinir stres ilede olabiliyor yada. (bkz: albinoluk)
çekince çoğalıyor iddiası bana komik gelmişti zamanında. neden çoğalsın ki diyordum. sonuçta yanındakiler beyaz değil ve beyaz saçı çekmenin yanındaki saçlara ne gibi bir tesiri olabilir? sırf bu iddiayı çürütmek için eser sayıdaki beyaz saç tellerinden bir iki tanesini çekmiştim. deneyin sonucu mu?