bende de var bu yaşta malesef. saydım 22 tel beyaz saçım var. satc 'de samantha bu telleri koparmak gibi bir hataya düşersek diğer beyaz saçların cenazeye geleceğinden bahsettiğinden beri elleşmiyorum.siz de öyle yapın, rahatsız ederse boyayın gitsin.