Bundan yaklaşık 1 yıl önce (bkz: berkin elvan/#23119317) entryimde bu çocuğun bu ülkede nasıl kullanıldığını yazmışım, bugün Ankara'da yaşananları düşününce keşke haksız çıksaymışım diyorum. Ölüm yıldönümü diye ne canlar gitti bak... Karşı durduğumuz yanlışları savunurken, kimlerin yanına yanaştığımıza, kimlerin ekmeğine yağ sürdüğümüze azıcık dikkat edelim, bilhassa böyle zamanlarda.
olen cocuklarimiza karsi yazdiginiz yazilara kizmiyorum cunku insanlik nedir bilmediginiz cok acik.
umarim iyi ki olmus dediginiz o cocuklarin ailelerinin yasadigi aciyi yasamazsiniz, bu sizin gibiler icin bile cok agir bir beddua olur.
simdi pisliginize donun ve cevreyi kirletmeyin.
ah be çocuk... büyüyüp dhkp c saflarında devlete bela olacaktın , örgütlere girecektin , özgürlük kisvesi altında terör eylemleri yapacak ya da yapanlara destek verecektin... katlettiler.. ah be...
çocuk sanki kendi istemiş "sembol" olmayı... birileri sembolleştirmiş. o sembolleştirenlere söveceğine sembole sövüyorsun.
çocuk dediğin o yaşlarda kendi iradesiyle hareket edemez. yaptığı her hareketi birilerini memnun edeceğini düşünerek yapar. yani nasıl bir çevrede olduğu her şeyi etkiler. annesi babası geri zekalı zaten. benim babamın yediği portakalı onun babası yese belki ben o aileye doğacaktım. o çevrede büyüyecektim. ölen de ben olacaktım. çevre o kadar etkili.
çevre bu kadar etkiliyken çevreye değil çocuğa söven ya zaten çocuktur, ya da empati bilmeyen narsisist karakterlerdir.
laga luga gerekmez. kendisi bir çocuktur ve terörist olamaz. yaptığı yanlıştı fakat sonradan inceleyince ailesindede bir problem olduğunu görürsünüz. pek bir devlet düşmanı pkk sevdalısı ailesi varmış!
1 polisin canını alsa "ohhh" çekecek solcu teröristlerin öldü diye kahraman ilan ettiği çocuk.
Yoldan geçerken durduk yere canından olmuş olsa söylenenlere hak vereceğim ama ne bok olduğu belli bunların. geçin bu çocuk hikayelerini. Yasin börü de çocuk, ölen askerlerimizin evlatları da.
Ama sırf ideolojinizi doyurmak için bu çocuğu kullanmayın. Bu kadar insafsız olmayın.
burada bu çocuğa teröristti, büyüyünce asker öldürecekti, dağa çıkacaktı diye kasanların çoğu,mini etek giyen kızlara orospu, yanında hatun olan herhangi bir erkeğe pezevenk diye yaftalamaktan başka hiçbir halta yaramayan yavşak sürüsüdür.
bak entry'lerime, milliyetçilikse bizde allahı var.
ama çocuk ulan bu, çocuk, çocuk.. mısırda, filistinde, suriye'de ölen çocuklar gibi.. çocuk.. birazcık beyniniz olsa, yaftalamaktan başka bi boka yarardınız.
Onlarca polis ölürken ses çıkarmayan götoşların kahraman ilan ettiği, sözde ekmek almaya gidiyordu denilerek ne bok yaptığı deliller neticesinde belli olan götoş.