hala bu çocuğu savunanlar var, neymiş efendim çocuk ölmüş bilmem ne. ulan bizde çocuk olduk ama hiç bir zaman askerimize polisimize taş atmadık, birbirimize attığımız tek şey futbol topu olurdu.
oğlunu kızını yetim , karısını dul bırakan kahraman askere polise öldükten sonra oh olmuş diyen sözde vatanperver özde ise vatan haini solcu haydutların bir numaralı kahramanı , ölmeseydi terörist olacağı belli olan ve bakkala giderken yanlışlıkla sağa sola taş atan vandallıkta seribaşı çocuk.
objektif gözle bakan herkes bu ve bunun gibi çocukların bi beden büyüklerinin dağlarda ya da artık şehirlerde devlete millete zarar veren it sürüsü olduğunu farkeder ama sol kesimde bu zeka ne gezer. zaten sol kesim iktidarın makarnayla aldığı oyun yarısını bile toplayamayacak kadar aptal olduğu için bugün ülkeyi başa geçen rahat rahat yönetiyor.
edit: dhkp c eylemlerinde ön sıralarda olan bir çocuk büyüyünce köy hizmetlerinden emekli öğretmen olmaz heralde ahaha. üstelik o yaşlarda pratiğini polis taşlayarak yaparken...
evine ekmek götürmek için canı pahasına ülkesi için çalışan askerlerimizi şehit eden kahpelere sempati duyan ve okmeydanından taksime ekmek almaya giden tek kaşlı piçtir.
oysaki nice gençlerimiz bu tek kaşlı piçin sempati duyduğu kahpeler tarafından hunharca katledilmiştir.
vatan hainleri tarafından saçma sapan aklama girişmleriyle savunulmaya çalışılan minik çocuk. birinin canını alsaydı da bunu diyecek miydiniz?
neden buna üzüldüğünüz kadar şehit çocuklarına, terör mağduru çocuklara, onar onar ölen minicik askerlere üzülmüyorsunuz? sizi allah ıslah etsin ya, solcu olmak bu olmamalı. eli sapanlı bir çocuğu güzellerken kendi milli ve manevi değerlerini yok saymak olmamalı.
ailesini de gördük neler yaptı. onlara da ayrı yazıklar olsun.
bu solcuların çocuklar üzerinden yürüttüğü romantizm beni bitiriyor. beyaz'a çıkıp bi terörist sevici "çocuklar ölüyor" deyip askere polise sallamıştı. bunlar için anahtar kelime olmaya başladı yani. barış, çocuk, kardeşlik. bi de foşik. bunları duyduğunuz anda kaçın oradan. o kafanın içi bitmiş.
bunun için de tabi ekmek üzerinden bi romantizm yürütüldü. sonrasında çocuğun ne olduğu ortaya çıktı. hepiniz iki yüzlüsünüz ve dünyanın en samimiyetsiz varlıklarısınız.
Evet ekmek almaya gitmiyordu, faşizmle mücadele etmeye gidiyordu.
Berkin'in ekmek almaya gittiğini söyleyen devrimciler faşizme boyun eğip berkin'in hatırasına saygısızlık etmekteler, Berkin boşuna ölmedi.