olen cocuklarimiza karsi yazdiginiz yazilara kizmiyorum cunku insanlik nedir bilmediginiz cok acik.
umarim iyi ki olmus dediginiz o cocuklarin ailelerinin yasadigi aciyi yasamazsiniz, bu sizin gibiler icin bile cok agir bir beddua olur.
simdi pisliginize donun ve cevreyi kirletmeyin.