insandır, çocuktur, türktür, kürttür her neyse..
Gelecekte ne olacağı hakkında tahmin yürütülerek "iyi oldu, ölmese terörist olacaktı " diyebilen ruh hastaları oldukça siyasi bir simge olarak kalmaya devam edecektir.
Ve böyle dendikçe kimse kimsenin ölüsüne saygı duymayacaktır.
Üzülmek bambaşka bir şey. Üzülmek zorla olmaz , içten gelir.
türkiye de ölmüş insan nasıl huzura kavuşturulmaz bunun kanıtı olan çocuktur. üzerine bir sürü şey yazılabilir yazadabilirim ama yazmayacağım sadece çocuktu diyorum ve susuyorum .
Kurban eti dağıtırken ölen çocuğa "ama o çocuk taam mı.s" diyemeyen gominis arkadaşların ölüsü üzerinden prim yaptığı kişi.
Edit: bana göre devletin polisine taş atan çocuk falan değil. Biz o yaşta sokakta TOP, bilye vs oynuyorduk amk. Çocukmuş. hadi oradan. Bir kaç yaş büyüse savcı mehmet kiraz'ın katili gibi bir dhkp-c'li olacaktı işte.
Boku bokuna ölüp gitmiş, öldürülmüş, 15 yaşında öldürülmüş bir `çocuğun' arkasından hâlâ konuşuluyor ya ne diyeyim bilemedim.
Milliyetçilık,islamcilik, ya da her ne sikimin peşinden koşuyorsaniz koşun. Ama önce insan olun. Fikirlerinizi yaymak için ınsana ihtiyacınız var, ve insana değer vermezseniz sadece kendi çöplüğünüzde ötmeye devam edersiniz. Bunu görün bari.
insan hayatından önde tutulan her ideolojinin ve bu ideolojilerin peşinden koşan herkesin amk!
sadece harcanmış bir çocuktur.
kimin figüranı bile olduğunu anlayamadan ölen, orada burada, onun bunun saçma sapan gönderilerine malzeme olan çocuk.
sadece çocuk.