o yaşta ölümü kimse haketmez bunu kimsenin meşrulaştırmaya da hakkı yok lakin o çocuk için sokaklara dökülenlerin çoğu şehitler için de sokaklara dökülüyor mu acaba diye meraklanıyor insan.
her ne olursa olsun öldüğünü unutmamak lazım. üstteki başlıkta herif "şehitlerimizin mekanı cennet olsun" diye dua ediyor, bu başlıkta "iyi ki ölmüş swh swh" diye dalga geçiyor.
Çocugun arkasında konuşanların hepsi orospu çocugudur. Reyiz bu ay maaşı bol vermiş herhalde başlık hortladıgına göre.
ölüye bile saygısı olmayan insanların yaşadıgı toplumda hayatını kaybeden bir çocuk.
edit: elinde silah vb. olsaydı emin olun bende bu başlıkta küfrederdim , sen batıda sırf taş attı diye çocuk öldürüyorsun , ama doğuda sana ateş eden , roket sallayan pkk döllerini öldürmüyorsun. tabii o zamanlar sözde çözüm süreci vardı.
Nasıl ki pkk, bugün doğu da çocukları kullanıp, ön saflarda tutup polise taş, sopa attırıyorsa aynısı geziciler bu çocuk için yaptı verdiler eline taşı, sapanı saldılar sokaklara.
Edit: eksileyecek ne var gerçekler bu.
veriyorlar ellerine 50 lira polise askere saldır diyorlar. nerden mi biliyorum kanarya mahallesinde oturuyorum herşeyi gözlerimle görüyorum. ilkokul,lise çağındaki çocukların ellerime para verip otobuslere, polislere taş attırıp küçük yaşta şiddet eğilimine maruz bırakıyorlar.
Katilleri şuan gebermekte. Evet. Ben bu çocuğu devletin öldürdüğüne inanmıyorum. Devleti, hükümeti koruduğumdan değil. Mantıksız olduğundan. Savcıyı öldürenler, elvanın katilleridir.
Hayatında Okmeydanı, Gazi mahallesi denildi mi ağzından salyayla terörist kelimesi düşmeyen zavallıların anlayamadığı bir çocuktur. Katili saklanmıştır, bunun üstüne eylem yapılmıştır adalet sağlansın diye ama eylemde devlet kendi devletliğini hatırlayıp hem gerçeği bilen savcıyı,hem de onunla birlikteki gençleri katletmiştir. Kendisine vatan haini diyenlerin de Polislerin karşısında " abi götünü yiyim " demekten başka icraatları olmamıştır.
Sırf çirkin diye çirkin insanların nefretini kazanan çocuk. Çünkü bu insanlar "benim gibi çirkin bir insan böylesine ezik oluyorken, bu çocuk nasıl olur da özgürlüğü uğruna sokakta öldürülüp, milyonların sevgisini kazandı" diye düşünüyorlar.
kimse zırlamasın. su testisi su yolunda kırılır. bununn gibilerini defetmek için 130 askerim öldü benim 2 ayda. dikkat ettiyseniz kendisini sadece pkk severler savunuyor.