Boku bokuna ölüp gitmiş, öldürülmüş, 15 yaşında öldürülmüş bir `çocuğun' arkasından hâlâ konuşuluyor ya ne diyeyim bilemedim.
Milliyetçilık,islamcilik, ya da her ne sikimin peşinden koşuyorsaniz koşun. Ama önce insan olun. Fikirlerinizi yaymak için ınsana ihtiyacınız var, ve insana değer vermezseniz sadece kendi çöplüğünüzde ötmeye devam edersiniz. Bunu görün bari.
insan hayatından önde tutulan her ideolojinin ve bu ideolojilerin peşinden koşan herkesin amk!