insandır, çocuktur, türktür, kürttür her neyse..
Gelecekte ne olacağı hakkında tahmin yürütülerek "iyi oldu, ölmese terörist olacaktı " diyebilen ruh hastaları oldukça siyasi bir simge olarak kalmaya devam edecektir.
Ve böyle dendikçe kimse kimsenin ölüsüne saygı duymayacaktır.
Üzülmek bambaşka bir şey. Üzülmek zorla olmaz , içten gelir.