Nasıl ki pkk, bugün doğu da çocukları kullanıp, ön saflarda tutup polise taş, sopa attırıyorsa aynısı geziciler bu çocuk için yaptı verdiler eline taşı, sapanı saldılar sokaklara.
Edit: eksileyecek ne var gerçekler bu.
veriyorlar ellerine 50 lira polise askere saldır diyorlar. nerden mi biliyorum kanarya mahallesinde oturuyorum herşeyi gözlerimle görüyorum. ilkokul,lise çağındaki çocukların ellerime para verip otobuslere, polislere taş attırıp küçük yaşta şiddet eğilimine maruz bırakıyorlar.