ölümü, her ölen genç, çocuk, insan gibi karşılanmalı; öldüğü vakit bulunduğu (hatta yetiştiği) ortamı iyi düşünüp değerlendirilmeli, geziciler tarafından sahiplenildiği ve bu sebeple bazı etiketlere maruz kaldığı için de, gezi direnişi hakkında "objektif" bilgiye sahip olunmalı...
O çocuğun ölümü kimsenin sikinde değildi. toplulukları birleştirmek için alet edildi naaşı. bu arada küfredenlerin amk. 16 yaşında yaşındaki çocuk değil siyasi anlamda bilinçli kararlar verebilmek, ciddi anlamda söylüyorum ekmek almak için evinden çıksa, hangi bakkala gitmesi gerektiği konusunda bile yanlış kararlar verebilir.
her olayda gelip berkinimize laf eden, onun bunun döl israfları var kendi halkına acımayan başkalarına timsah gôzyaşlarını dökmesin. bize ne esaddan. kardeşim deyip görüşüp duran biz miyiz. moronlar.
veled-i zina bebeleri şahıslar bir çocuğunun ölüsünün arkasından küfür ederek başka bir çocuğunun ölümünü anlatmaya çalışmakta yada kıyaslamaya
Ağır saçmalama olarak tez konusu olabilir bu tanım.
evet Esad katil ama o çocuğu rojava'dan kaçırttan insanlık düşmanı ışid'e silah veren başka biri uzak ta değil sınır içinde.
keşke yaşasaydın be çocuk, senin arkandan laf eden küccük beyinli embesiller mastırbasyon yapanlar olmazdı. ya da kendilerinin kandırılmadığını sananlar. yazık.
Sikik radikal sol örgütleri desteklemiyorum. CHP'ye 1 seçim hariç hiç oy vermedim. Terörist destekçisi değilim. Milliyetçi ya da radikal dinci hiç hiç değilim.
Buraya kadar anlaştıysak bir sorum var.
Daha kaç Berkin Elvan'a Yasin Börü'ye kıyıya vuran sokakta yatan çocuğa ağlayacağız? Ne zaman sen şucusun sen bucusun diye birbirimizi yaftalamaktan vazgeçip asıl katillerden hesap soracağız? Hiç mi insanlık kalmadı ulan içimizde?
bu çocuğu siz sokağa çıkardınız diyen değerli arkadaşlar, kıyıya vuran bebeği de biz mi boğdurduk denize. elinde sapan olan çocuğa bu ülkenin bütün pisliklerini satmak ne demek? bu ülke bir sapan darbesiyle yıkılacaksa ya da sapan taşıyan bir çocuk ölümü hak ediyorsa zaten batsın bu ülke.
çocuk lan, adı üstünde çocuk..
yaramazlık yapacak, şımaracak, baş kaldıracak.. her çocuğu vurup öldürecek miyiz?
bak bunları 20 yaşına kadar faşist olarak yaşamış bir adam yazıyor. o çocuğa da şans verilse belki daha farklı ifade edecekti kendini..
sen, bulunduğu kavanozun içinden başka hayat görmeyen bu ülkeyi hepimizden çok seven sen..
dhkp c bu ülkede neden, niçin, hangi sebeplerden dolayı destek buluyor hiç düşündün mü?
gazi mahallesi doğuştan vatan düşmanı insanlar barındırdığı için mi dhkp c var yoksa, orada yaşayan insanlar yakılmalarına, vurulmalarına engel olacak tek gücü dhkp c gördükleri için mi dhkp c var.
faşist, ırkçı, hem tecavüzcü hem islamcı , insandan başka her şeye değer verdiğiniz için bu ülke aynı içiniz gibi bok kokuyor.
sevgiye dair bir cümle yazamazken, şiddete karşı manifestolar koyuyorsunuz.
cahilliğiniz ve kokuşmuşluğunuz yerin dibine batsın.