berkin elvan

entry2367 galeri264 ses2
    1433.
  1. ölümü, her ölen genç, çocuk, insan gibi karşılanmalı; öldüğü vakit bulunduğu (hatta yetiştiği) ortamı iyi düşünüp değerlendirilmeli, geziciler tarafından sahiplenildiği ve bu sebeple bazı etiketlere maruz kaldığı için de, gezi direnişi hakkında "objektif" bilgiye sahip olunmalı...

    konuşmasın ağzı olan.. önce bil, sonra..
    1 ...
  2. 1434.
  3. direniş neyin direnişi ise onun simgesidir. gerçek gezi ile alakası yoktur.
    0 ...
  4. 1435.
  5. sosyal medya ürünü. Berkin Elvan denince aklıma harlem shake, dubsmah, gangnam style falan geliyor.

    O çocuğun ölümü kimsenin sikinde değildi. toplulukları birleştirmek için alet edildi naaşı. bu arada küfredenlerin amk. 16 yaşında yaşındaki çocuk değil siyasi anlamda bilinçli kararlar verebilmek, ciddi anlamda söylüyorum ekmek almak için evinden çıksa, hangi bakkala gitmesi gerektiği konusunda bile yanlış kararlar verebilir.
    0 ...
  6. 1436.
  7. katili ülkücüler atsızcılar ve akapelilerdir evet gerçek olam budur. onun bunun şerefsizleri.
    1 ...
  8. 1437.
  9. Berk isimli şahsa ait olan elvandır.
    1 ...
  10. 1438.
  11. Acıtasyon çok güzel. Gelsenize.
    3 ...
  12. 1439.
  13. degisik insan ne biliyorsun tüm alevilere ya da solculara teker teker sordun mu.gerçi siz bu çocuk öldùrüldügüne gülen adamlarsınız ne bekliyorsun ki.
    1 ...
  14. 1440.
  15. her olayda gelip berkinimize laf eden, onun bunun döl israfları var kendi halkına acımayan başkalarına timsah gôzyaşlarını dökmesin. bize ne esaddan. kardeşim deyip görüşüp duran biz miyiz. moronlar.
    3 ...
  16. 1441.
  17. berkin elvanlar değil sizler ajitasyoncusunuz.
    4 ...
  18. 1442.
  19. veled-i zina bebeleri şahıslar bir çocuğunun ölüsünün arkasından küfür ederek başka bir çocuğunun ölümünü anlatmaya çalışmakta yada kıyaslamaya
    Ağır saçmalama olarak tez konusu olabilir bu tanım.

    evet Esad katil ama o çocuğu rojava'dan kaçırttan insanlık düşmanı ışid'e silah veren başka biri uzak ta değil sınır içinde.

    uzaklarda aramayalım katilleri.
    4 ...
  20. 1443.
  21. Bir çocuğun ölümüne dinine, etnik kökenine bakıp ona göre üzülebilen vicdan yoksunu şerefsizlere dert olmuş katili belli olan çocuktur.
    2 ...
  22. 1444.
  23. bir berkin elvan varmış günün birinde sonra ise yitip gitmiş kahrolası hayatta.
    2 ...
  24. 1445.
  25. ulan şu terörist abileri olmasa belki mezarında rahat uyuyacak.

    mastürbasyonlarını yapıp gelip burada duygusal olarak boşalıp gidiyorlar sonrasında vay efendim çocuk falan.

    bi siktirin gidin şurdan lan mide bulandırıyorsunuz.
    6 ...
  26. 1446.
  27. Sol frame de görünce öldü sandığım çocuk.
    6 ...
  28. 1447.
  29. eyleme katılan büyük olunca ne diyeceklerdi evet. çocuklarımıza laf embesil sürüleri.
    1 ...
  30. 1448.
  31. keşke yaşasaydın be çocuk, senin arkandan laf eden küccük beyinli embesiller mastırbasyon yapanlar olmazdı. ya da kendilerinin kandırılmadığını sananlar. yazık.
    4 ...
  32. 1449.
  33. yazık seni seviyorum be çocuk mezarından kalkta gel, gel artık özletme bizi. gittin gelmez oldun
    gittin, gel artık bu şerefsizce akın son bulsun.
    2 ...
  34. 1450.
  35. dhkp c ve solcu ve chp ve hdp bu çocuğu öldürmüştür ve üzerinden prim kasmıştır, bunu tüm türkiye biliyor.
    8 ...
  36. 1451.
  37. tüm türkiye katilinin akape ve stepneleri olduğunu biliyor. sağcı şerefsizler.
    5 ...
  38. 1452.
  39. ateş düştüğü yeri yakıyor ne bilsin ateşsiz şerefsizler. evet.
    2 ...
  40. 1453.
  41. Sikik radikal sol örgütleri desteklemiyorum. CHP'ye 1 seçim hariç hiç oy vermedim. Terörist destekçisi değilim. Milliyetçi ya da radikal dinci hiç hiç değilim.
    Buraya kadar anlaştıysak bir sorum var.

    Daha kaç Berkin Elvan'a Yasin Börü'ye kıyıya vuran sokakta yatan çocuğa ağlayacağız? Ne zaman sen şucusun sen bucusun diye birbirimizi yaftalamaktan vazgeçip asıl katillerden hesap soracağız? Hiç mi insanlık kalmadı ulan içimizde?

    Tanım: Polis eliyle öldürülen Okmeydanı çocuğu.
    3 ...
  42. 1454.
  43. bu çocuğu siz sokağa çıkardınız diyen değerli arkadaşlar, kıyıya vuran bebeği de biz mi boğdurduk denize. elinde sapan olan çocuğa bu ülkenin bütün pisliklerini satmak ne demek? bu ülke bir sapan darbesiyle yıkılacaksa ya da sapan taşıyan bir çocuk ölümü hak ediyorsa zaten batsın bu ülke.
    çocuk lan, adı üstünde çocuk..
    yaramazlık yapacak, şımaracak, baş kaldıracak.. her çocuğu vurup öldürecek miyiz?
    bak bunları 20 yaşına kadar faşist olarak yaşamış bir adam yazıyor. o çocuğa da şans verilse belki daha farklı ifade edecekti kendini..

    sen, bulunduğu kavanozun içinden başka hayat görmeyen bu ülkeyi hepimizden çok seven sen..
    dhkp c bu ülkede neden, niçin, hangi sebeplerden dolayı destek buluyor hiç düşündün mü?
    gazi mahallesi doğuştan vatan düşmanı insanlar barındırdığı için mi dhkp c var yoksa, orada yaşayan insanlar yakılmalarına, vurulmalarına engel olacak tek gücü dhkp c gördükleri için mi dhkp c var.
    faşist, ırkçı, hem tecavüzcü hem islamcı , insandan başka her şeye değer verdiğiniz için bu ülke aynı içiniz gibi bok kokuyor.
    sevgiye dair bir cümle yazamazken, şiddete karşı manifestolar koyuyorsunuz.
    cahilliğiniz ve kokuşmuşluğunuz yerin dibine batsın.
    7 ...
  44. 1455.
  45. 1456.
  46. bari çocuğu mezarında rahat bırakın. neyse ne hakkı rahmetine kavuştu daha yazmaya devam etmeye gerek var mı? bu kadar mı vicdanlar köreldi.
    1 ...
  47. 1457.
  48. 14 yaşında el kadar çocuğun ölümünden zevk duymak nasıl bir sapıklık, nasıl bir sapkınlıktır ?

    bu tipler yaz başlar başlamaz zorla kuran kursuna giden, mahallede kedi tekmeleyen piçler..

    bunlara dikkat edin işte, gelecekte böyle kansız orospu çocuğu ırkçı oluveriyorlar...

    eğer küçük yaşlarda çocuğunuz varsa da, güzelce tembih edin, böyleleriyle arkadaşlık etmesinler.
    11 ...
© 2026 uludağ sözlük