sol görüşlü olucam ya da bunun gereği diye bazı olayları çarpıtmamak gerekir.Evet bu ülkede bir çocuk ölmüştür bu büyük bir suçtur ancak bu çocuğun "ekmek almak gibi çok sıradan ve her çocuğun yaptığı şey yüzünden öldüğüne" kimse beni ikna edemez.Çocuğun ve ailesinin nasıl bir görüş içerisinde olduğu aşikardır.Bence burda tartışmamız gereken bu insanlar bu çocuklar bu yanlıştan nasıl döndürülmeli olmalıdır.Türklüğün sadece bir kafatasçılık olmadığını Atatürk ün "Ne mutlu türküm diyene" sözünün ne anlama geldiğini bu insanların yaşayarak öğrenmesi gereklidir.Global dünya da ülkeni bölüp kendi sınırını çizince ne elde edeceksin artık bu hayalperest 200 yıl geriden gelen davranışlardan vazgeçmek gerekli.Bu ülkenin ihtiyacı olan tek şey birlik ve beraberlik içinde yaşayarak ülkenin gelişmesini sağlamaktır.O çok övgüler düzülen amerikan halkı gibi olmak refah seviyesini yükseltmek dış güçlerin etkisinden kurtulmak için kafatasçılığı bırakıp insan olarak nitelendirmeyi öğrenmeliyiz.Yıllarca mağdur edebiyatı yapan bazı kesim kürt halkının da artık gözünü açıp sınırı çizdiğinde isveç değil de suriye ırak afganistan dan daha beter bir hale geleceğini o çok güvendiği petrol yataklarını barış getirmek amacıyla birilerinin işgal edeceğini görmesi gereklidir.