berkin elvan

entry2367 galeri ses2
    1158.
  1. bugün terörist abileri tarafından haysiyeti kurtarılan çocuk. adalet isteyen adamlara bak çay demle.

    uzun zamandır bir şeyler yazma niyetindeydim ama gerek yok diye düşündüm. sanırım gerek var...

    esasen söylemem gerekenleri es geçiyorum. çünkü içinde insanlık duygusu olmayanlar ''ama o daha çocuk :('' tevilinin ardına sığınacaklardır.
    1984 eruh baskınında da çocuklar vardı biliyor musunuz? o ''çocukları'' lanetle anıyor siz özellikle ne kemalist ne atatürkçü ne de solcu ama aynı anda hepsi kafası karışık ''sistem muhalifleri''...çelişki değil mi bu?

    ekşi sözlükte şurada burada berkin konusunda yavşakça ve sevimsizce ağıtlar yakan ve insanlık dersi veren teröristlerin ne mal olduğunu biliyoruz da siz ''ortanın solu'' kemalistleri, sol görüşlü vatansever tipleri pek anlayamıyoruz nedense.

    ya bir de şey var, bu başlıkta da çok yapılmış;

    uyan çocukkkk.. sağa balon aldıhhhh!

    çok gerizekalıca ve itici bir tavır biliyor musunuz? yapmayın.

    o yaşlarda bir çocuğun edineceği en meşru dava olsa olsa vatan müdafaası falan olur. peki bu gerçekten sevimsiz çocuğun edindiği dava? nedir tam olarak? eğer bir terör sempatizanı iseniz bana hak vermemeniz normal. yok eğer gerçekten insan iseniz belki beni anlayabilirsiniz.

    mesela galatasaray sultanisine bakıyoruz çanakkale savaşı sıralarında. berkin gibi çocuklar ölmüş oralarda da. ben çocukluğunun hakkını vermek diye buna derim.
    suratta peçe, elde taş, terör örgütleriyle daha götünün bokunu silmeyi bilmezken içli dışlı olmak.... ohooo bakıyorum da berkin fazlasıyla kocaman adam olmuş. yeteri kadar çocuk değilmiş demek ki. ölmek var; ölmek var. yaşanılan hayatlar arasında uçurumlar olduğu gibi, ölümlerde benzeşik değildir. çünkü ölmek sadece nefes alamamak değildir.

    o halde neyi savunuyorsunuz? o halde ölümüyle neden seviniyorsunuz. sorun ölmesi ve ya yaşaması değil aslında. ''çocuk'' un o tip bir mecrada ve siyasi çizgisi açık seçik ortada olan bir terör örgütünün güdümünde ne işi vardı? peki ailesi nerdeydi? o aptalca ekmek almaya gitti palavralarına kendileri bile inanmıyor buna eminim.

    babası oğlumun katili başbakandır diyene kadar ellerini başının arasına koymalıydı en evvela. yok eğer babası da bir şeyi ''dava'' edinmişse, mübarek olsun o halde. o halde ölümlerin vız gelip tırs gitmesi gerekir. dava edinmek bunu gerektirir. eğer böyle bir şey yoksa babası çıkıp evladına neden sahip çıkmadığını anlatsın bu topluma. klasik bayatlamış ve samimiyetsiz sahtekar solcu ajitasyonuna deniz gezmiş'in asılmasından bu yana tokuz toplum olarak. gerçi deniz gezmiş onurlu bir adamdı. en azından filistin için savaşmış falan. ya berkin elvan? ya ali ismail korkmaz? ya alevi olduğu için öldürüldü dediğiniz allaha muhammede dümdüz küfür eden o hataylı adını unuttuğum ve hatırlamak da istemediğim tip? neydi bunlar?

    berkinin katili devlet olduğu kadar ailesidir de. hatta direkt ailesidir.

    sol, her zaman bu ülkede adeta leş kargası gibi davranmıştır. sağ ise sırtlan. ama sağcılık sahtekarlığı kılıfına uydurup yapmştır, sol ise ayan beyan aptalca girişimlerde bulunup kendini rezil etmiştir.

    olaya bir ölüm üzerinden değil de daha geniş açıdan bakabilin diyeceğim ama az biraz izan ve vicdan gerektirir bunlar. ama maalesef siz de bulunmuyor ikiyüzlülükten karaktersizlikten fazlası.

    düşünceler kutsaldır sadece meşruiyeti tartışılır ve önemli olan da budur.

    dolayısı ile bugün gördüğümüz tablo berkin elvanın terörist abilerinin nasıl bir berkin yetiştireceğinin de kanıtı.

    kaldı ki berkin elvan'ın ölümüne asla üzülmedim. çünkü bu ''çocuğun'' akıbeti bir şekilde bu olacaktı. çünkü su yolunda akar. şimdi yavşamaya devam edin. onca masumun katledişini unutarak hem de...

    haydi... uçurtma uçurmaya devam edin!

    edit: iki terörist abisi eşek cennetini boylamış meğer. akşamın güzel haberi flaş flaş flaş!
    0 ...