izlediniz mi? Türü ne bunun? Yöre töre gibi bir kalıba oturtulmuşsa izlemeyek.
Edit: fakat kadınlar yaşlandıkça çöker çirkinleşir maşallah demet evgar şarap gibi hea.
konusu ve oyuncu kadrosu ile göz dolduran, severek izlediğim yeni dizi. Demet evgar ın oyunculuk yeteneği, dizi içindeki sempatik tavırları insanı ekrana kilitliyor. Her anını merakla ve heyecanla sıkılmadan izledim. Ve izlemeye devam idiciğimm.
Kore dizinden esinlenen bir dizi daha. Kaliteli bir dizi ama bizim senaristler uzattığı için kalite düşüyor ne yazık ki. Gereksiz sahneler çok, ayrıca senaryonun kalitesi de biraz düşük.
Bu modern ve “özgür” yasam tarzini yansitan dizileri seyrederken kafaya takmadan edemedigim bir (cok) sey var, o da herkes tam da bu modern yasam tarzi yuzunden surekli agliyor, surekli mutsuz ve sinir krizleri geciriyor. Cunku ya aldatiliyorlar, sevdikleri kisi baska birini hamile birakiyor ya da kendileri birisiyle yatip kalkip sevdikleri kisiyi aldatip üzüyor, ya da daha okurken hic hazir degilken hamile kaliyorlar “anne/baba olmaya hazir degilim ben napicam” diye ziril ziril zirliyorlar, hayatlarinin nasil kaotik bir hale geldigini seyrediyoruz. Bu mudur ozgurluk, bu mudur modernlik diye sormaktan kendimi alamiyorum seyrederken.
Ben almiyim, alana da mani olmiyim. Ama siz boyle yasayanlar bikmadiniz mi surekli ayni hatalari yapip yapip yipranarak mutsuz olmaktan? Mutlulugu, huzuru baska baska insanlarda arayip hayal kirikligina ugramaktan? iki gün sevip, sevilip, gülecegim diye omrunuzun belki de yarisindan fazlasini aglayarak gecirmekten?