öyle çok seviyorsundurki, sırf mutlu olsun diye, başkasına aşık olduğunu, belki de seni hiç sevmeyeceğini bile bile onu desteklersin.gözlerinin içi gülüyordur bakarken. her an onu düşünüyordur, sen ise onun için sadece iyi bir arkadaşsındır. çok mutludur, her gece seni değilde onu düşünür, onu anımsar ve onun hatırında kalan hayaliyle uykuya dalar.seninse gözüne uyku girmez. düşünürsün ama mantıklıca değil .onu istiyorsundur ondan başkası olmasın diyorsundur ama o belki de hiç bir zaman seninle olmayacaktır...
aşk farsça bir kelime olup, insan oğlunun ağzına ilk defa Şiraz ilinde (iran)dolanmıştır. Eşk diye telafuz edilmekte olup; Ebadet, Şükr ve Kanaat in baş harflerinden oluşmaktadır. Ebadet; sevgiliyle muhabbet etme, halleşme demektir. Bu hale şükür edip kanaat etmek gerekir. *
aşk milyonlarca tonluk bir kütlenin bir nokta üzerinde denge de durabilmesi gerçeğine dayanmaktadır, aşk sıfırın hiçliği ile birin varlığı arasındaki anlam kargaşasıdır, aşk insan paydasında buluşturandır, aşk somutluktan soyutluğa giden lanet bir yoldur, aşk ironinin daniskasıdır, aşk belki de önemsiz bir göz yanılgısıdır bilmiyorum ancak emin olduğum bir şey varsa o da 29 harf ile açıklamaya çalışan benim gibi ahmaklar sayseinde gizemini her zaman koruyacağı gerçeğidir.
düşünebilmektir aşk.sürekli, sadece tek kişiyi düşünebilmektir.hiçbir şey yokken ortada ağlamaktır aşk.hep aynı rüyayı görmektir aşk, kendinden geçmektir.sürekli sarhoş olmaktır aşk, hiç içmeden sarhoş olmayı başarabilmek.tek bir kez görmüş olsa bile insanın birini yıllarca arayabilmesidir aşk, bulucam demesidir.hiçbir şey istememktir aşk, bir kez daha görsem yeter bana diyebilmektir.kendinden vazgeçip başkası için nefes almak, başkası için yaşamaktır aşk.
aşk, hayata yolunu şaşırtan virajlar sürüsüdür. başınızı döndürür, alıp götürür, en kötüsü de zamanı öldürür...tek kazaç hazdır, alıp saklayamazsınız, kendinize aşılar ve hayaliyle yaşarsınız...
aşk nedensiz sevmek değilmiş. seversin sevgine karşılık alırsan aşk olur ama seversin ve sana neden seviyosun diye sorulduğunda çünkü o da beni seviyo diyemiyosan yaşadığın şey sadece acıdır.sonuç olarak aşk birbirini seven iki kişi varsa vardır.
iki kişi arasında kalabilmesi gereken yoksa yıkıcı hale gelen gelen seydir.çünkü her ne kadar iki kişiyi yaklastırıyosa bakiliği için o iki kişinin digerlerinden ayrılması , uzaklasması gerekmektedir biraz.
bıraktığın yerdemiyim hala bilmiyorum
biryerlerde seninleyken
ben içimde kayboluyorum
sen beni ısıtamıyorken
ben durmadan eriyorum
hergün batımında
hayalsiz ve sensiz sönüyorum
adımları dinliyor
aşıkları izliyorum
kendimi sana katıyor
bir an olsun unutuyorum
sonra çaresizliğime dönüyor
kendime şunu soruyorum
bıraktığın yerdemiyim hala
bilmiyorum..
yokluğunda insanın canı sıkılır,
varlığında ise canını acıtır,
ayrıca sessizliğin bile eğlenceli olduğu anların sebebidir
otobüsün penceresine kafayı yaslarken, sebepsiz gülme ya da ağlama sebebidir
okulu yolunu uzatmanızın nedenidir
heyecandır
ses titemesidir
empatinin hakkını vermektir...
aşk güzel şeydir...