öyle çok seviyorsundurki, sırf mutlu olsun diye, başkasına aşık olduğunu, belki de seni hiç sevmeyeceğini bile bile onu desteklersin.gözlerinin içi gülüyordur bakarken. her an onu düşünüyordur, sen ise onun için sadece iyi bir arkadaşsındır. çok mutludur, her gece seni değilde onu düşünür, onu anımsar ve onun hatırında kalan hayaliyle uykuya dalar.seninse gözüne uyku girmez. düşünürsün ama mantıklıca değil .onu istiyorsundur ondan başkası olmasın diyorsundur ama o belki de hiç bir zaman seninle olmayacaktır...