aslında bir kere denk gelen hadisedir. yanlış birine aşık olursanız eğer öyle bir boşluk çıkar ki ortaya her önünüze gelenle, en olmadık insanla bile doldurmaya çalışırsınız; ama hiçbiri tam doldurmaz. işin daha kötü tarafı her biri o yarayı biraz daha büyüterek çıkar hayatınızdan.