hissiyatini yaşamadan bilemediğin dünyada tarifi olmayan(insanın ortak yapabileceği şekilde)birkaç şeyden biri olan sevginin bir türü günaha girmeden uygun şekilde bir kez yaşansa güzel olur diyebileceğim bir şey. Allah hayırlısını versin inşaallah.
insanlar birbirlerini sever doğrudur. sevginin varlığına lafım yok fakat aşk denilen şey yalan. aşk olarak algıladığınız şeylere dönüp bir bakın. en aşık olduğunuz yıllar geçse bile aklınızdan çıkmayan o hatuna, yada erkeğe.
göreceksiniz ki, aklınızdan çıkmayan o insan, ya size bir kötülük yapmış, aldatma , terketme ..vb ..vb bu sayede kaybetmenin hırsıyla, yada hiç kazanamamışsınız, kazanamamanın hırsı ile içinize işlemiş.
birde birlikteyken, ciftken birbirlerini kaybeden insanlar var. buna aşk sanılan duygulara sebebiyet verebiliyor. nasıl mı ? bir taraf artık ilişkiden mutsuz ve diğer tarafı umursamıyor. umursanmayan hor görülen tarafın bu umursanmazlık içine oturuyor ve bağlanıyor iyice. neye bağlanıyor derseniz, reddedilmenin verdiği acıdan kendini tekrardan kabul ettirtmeye bağlanıyor.
Buraya 1000 kelimelik yazı yazmanize sebeb olacak duygudur aşk. daha önce gerçekten aşık olanlar bilir sadece nasıl birşey olduğunu aşkık olmak gerçekten güzel bir duyduğudur ama aşık olunan kişide burda çok önemli rol oynamaktadır. Şayet insanı aşktan nerfet bile ettirebilir aşık olunan kişi.
Aşk, nasılda anlamını kazanıyor kucağına aldığın minicik bedenle. Kokusuyla, gözleriyle bir gülüşüyle. Yaşadın mı o ana kadar belirsiz. Kimlere aşık olduğunu sandın ki. Kendini unutup onun sıcaklığında kaybolduğunda anlıyorsun aşk buymuş ve öncesi yalanmış.
doğru kişiye olunduğunda dünyanın en güzel hissidir. en sonunda doğruyu buldu kalbim ya da doğru beni aldı sardı sarmaladı denen duygudur. her daim Onsuz bir dünyada nefes bile almayayım diye dua ettirir. her an kavuşma hayaliyle yaşamak gerçeği ise sarhoş eder insanı.sevilenle geçirilen o bayıltıcı an hiç bitmesin dedirtir.