aşk o kadar güzel bir şeydir ki bu duyguya kapılmayan yoktur. ben eskiden inanmazdım. ta ki aşık olana kadar. aşk diye bir şey yoktur diyenlerde henüz aşık olmamıştır efenim.
günümüzde laçkalaşan sevgi, duygu, tutkunluk vs.
ya da geçmişten beri böyleydi de 21. yüzyılın görkemiyle ortaya çıktı.
nankör insan, kibirli insan; hak etmeyen kişiler.
işin kötü tarafı ne biliyor musunuz? bu sefer buldum dediğimiz insanların gün geçtikçe gerçek yüzünü göstermesi. aslında insani duygularına yenilmesi ve elinde bulunan varlığın kıymetini bilemeyişi.
ben ne zaman bu sefer buldum dediysem, her seferinde daha sert bir tokat yedim yüzüme.
ne zaman ince hesaplar peşinde koşmadan, tüm tabularımı yıktıysam, inanılmaz bir saflıkla sevdiysem; insanoğlunun içindeki o şeytanla karşılaştım. sevenini köle olarak görenlere denk geldim.
sevgi neymiş, aşk kimeymiş?
bulan var mı? hele de 21. yüzyılda?
lanet olsun hesapsız sevemeyenlere, menfaat peşinde koşanlara, elindekinin kıymetini bilmeyenlere.
bin ah etsin gidenler arkasında bırakıp kıymetini bilmedikleri için...
Din, dil, renk, ırk ve "cinsiyet" ayrımı gözetmeyen acının estetikleştirilmiş mutluluk hali. Bir akgün akova şiirinde diyor ya bilimle açıklanamaz aşk, şiirle açıklanabilir ancak. Öyle işte. Aşk şiir açıklanır ancak. Yoksa ne kaçan gözlerimizden ne titreyen ellerimizden ne umursamaz tavırlarımızdan gözükmez aşk.
benim açımdan (bkz: aylakmadam)'ın ta kendisidir. anlatmaya çalışmak hata olur çünkü anlatım sadece çabalamaktan ibaret kalır. kızarım, küserim ama çok severim seni pis sıpa.
Aşk bağlılıktan özgür olmanın tek yolu.. çünkü sevdiğin zaman başka bir şey düşünemezsin bile. Her şeyi seversen hiç bir şeye ait olmazsın. Her an yeni bir zafer, yeni güzellikler, yeni şarkılar getirir, her an sana yeni danslar sunar. Belki partner değişir ama aşk aynıdır.
aşk bir körlük halidir. perde kalkınca hala devam ediyor ise sevgidir. çünkü sevgi iyi kötü ne var ise onlarla barışma halidir. aşk ise görmezden gelinilen evredir. bu yüzden aşktan ziyade sevgi daha yücedir. mühim olan sevmektir. en azından benim için.