aykolik

entry1462 galeri295 ses3
    1004.
  1. yapma true, az daha dayan. söz bulacağız bir kadın sana, sabret...
    3 ...
  2. 1003.
  3. kimin düğünü vardı çok merak ettim.
    1 ...
  4. 1002.
  5. düğün çok güzel geçti. halay da çektim.
    2 ...
  6. 1001.
  7. Düğün nasıl geçti aykolik hiç malumat vermiyorsun?
    3 ...
  8. 1000.
  9. genç çocuk kanı deli akıyo.
    3 ...
  10. 999.
  11. Nasıl bir motivasyon ki bugün de kalkıp silivriye gideyim bugün de poyrazköye gideyim diyip yola çıkıyor.

    Bir haftadır 20 dk uzağımdaki yere gitmemek için kırk takla atıyorum.
    2 ...
  12. 998.
  13. --spoiler--
    doğum saatimi öğrenmek için gideceğim bir yer. acaba ben saat kaçta doğmuşum tam olarak?
    --spoiler--

    Sanırım sevgili yapmış olan yazar. Sırf kız istedi diye doğduğun hastaneye saat sormaya mı gittin be çocuk adam.

    Ne dedin, ben 20 sene önce şu tarihte saat kaçta doğdum mu .ss

    Bilmezler knk. Emniyete sorman gerekiyor.
    2 ...
  14. 996.
  15. Hande yener moaon mu diye soran yuzır.

    Mason ve maoist sentezi sanırım bu moaon.
    1 ...
  16. 995.
  17. --spoiler--
    ağlattın beni len, tamam aykolikcim sen bakma bana. bana bazen gelir gider. ben affettim seni, sen de beni affet. hakkını helal et. yakışıklısın ayrıca.
    --spoiler--
    helal olsun. ben de affettim.
    3 ...
  18. 994.
  19. --spoiler--
    otizmli olduğumu da biliyorsun.
    --spoiler--

    ağlattın beni len, tamam aykolikcim sen bakma bana. bana bazen gelir gider. ben affettim seni, sen de beni affet. hakkını helal et. yakışıklısın ayrıca.
    3 ...
  20. 993.
  21. 992.
  22. --spoiler--
    minik beyninle anlamını bilmediğin kısaltmalar kullanma bir daha.
    --spoiler--
    esas senin beynin minik ki açıklamama ve özür de dilememe rağmen affetmiyorsun ve otizmli olduğumu da biliyorsun. anlamını bilmediğimden de değil ve kısaltma olarak kullanmamıştım üstelik ve sildim. ders çalışıp çalışmayacağımı sana soracak değilim. sanki herkes burada kötü kelime mi kullanıyor? daha da açıklamam gerekirse ananın amı diyecek olsam ananın aaı derdim belki anladın mı? bir de öyle olsa ananın amı yalatmayı da düşünüyormuş gibi saçma sapan bir cümle olurdu. bir de ben birine am yalatmayı düşünüyormuş derken öyle garip bir fikri olduğunu kastetmiştim. birine amını yalatmasını söylemişti yanlış hatırlamıyorsam çünkü. neyse, açıklamamı da yaptım ve rahatladım. herkese iyi günler, iyi akşamlar.
    edit: beni affetmiş. sorun çözüldü. ikimiz de akıllıyız.
    4 ...
  23. 991.
  24. --spoiler--
    Sen de ona devamlı cevap verip durma
    --spoiler--

    Emredersiniz bez bebek nonoş.

    Özelden de yazıyorsun, Hayırdır?
    Sayıyla mı gönderiyorlar lan sizi?
    1 ...
  25. 990.
  26. Neler oluyor burda yav. Papatya çayı için hepiniz. Bakın erectora kuşlu muşlu entry giriyor hep bitki çayı içtiğinden.
    1 ...
  27. 989.
  28. --spoiler--
    fazla uzatma kes bıyıklarını git dersini çalış. okullar açılacak az kaldı.
    --spoiler--

    sen de ona devamlı cevap verip durma.
    3 ...
  29. 988.
  30. Edirne'ye gideceğini söylemiş, erecto çok heyecanlıydı. dün telefonda uzun uzun bu konuyu konuştuk...
    1 ...
  31. 987.
  32. --spoiler--
    mayıs ayında girmiş olmam o zaman kötü entry girmenle alakalı.
    --spoiler--

    Çok nezih, cici bir ortam olan uludağ sözlükte bir tek ben miyimdim kötü, kaka entry giren bana sardın?

    --spoiler--
    bir de ben aa kelimesiyle am kelimesini kastetmiştim
    --spoiler--

    Minik beyninle anlamını bilmediğin kısaltmalar kullanma bir daha.

    --spoiler--
    zaten seni takip etmiyormuşum.
    --spoiler--

    Demek ki ben bir şey kaybetmedim, sen takipçi kaybettin .

    Fazla uzatma kes bıyıklarını git dersini çalış. Okullar açılacak az kaldı.
    1 ...
  33. 986.
  34. Çok yakın bir panpam * sevse de benim zerre sempati duymadığım yazar. Özellikle sözlüğe sürekli kendi fotoğrafını eklemesine hiç anlam veremedim.
    2 ...
  35. 985.
  36. kötü entrymi sildim. bir daha kısaltma kullanmayayım. yanlış anlaşılabilir. daha önce amlı başlık açtığım için çaylak olduğum için am yazmaya korkmuştum.
    2 ...
  37. 984.
  38. --spoiler--
    mayıs ayında girmiş olman neyi değiştirir ki? sonuçta girmişsin. seninle hiçbir ilgisi olmayan bir konu. o ara kötü entry giriyormuş muşum. sen mi bana terbiye vereceksin, uludağ sözlükte, bu leş ortamda beni mi buldun terbiye verecek?
    sg. aa kadar yolun var. pis bıyık.
    --spoiler--
    bir kere sana özür dileyende kabahat. sana özür falan dilemiyorum. mayıs ayında girmiş olmam o zaman kötü entry girmenle alakalı. ben de seni takipten çıkıyorum o zaman. aa kadar yolun var senin de. bir de ben aa kelimesiyle am kelimesini kastetmiştim ilk. ayıp olmasın diye aa yazdım sen başka bir şey anlamışsın. pis bıyığımdan da memnunum. zaten seni takip etmiyormuşum.
    2 ...
  39. 983.
  40. --spoiler--
    o entryi aylar önce atmıştım ve o ara kötü entryler giriyordunuz. artık öyle entryler girmiyorsunuz ki. otistik ve zihinsel engelli olmamla alakası yok. aylar önce girdiğim entryi yeni mi gördün? hakaret dolu aşağılayıcı entry girmedim ben bir kere! olanı söyledim. bir de yalan atıyor sürekli favlardım diye. en son ne zaman favlamıştın acaba?
    edit: günü 8 olunca bugün attım sanmış ama mayıs'ın 8'inde atmıştım.
    entry de şu; bu aralar biraz terbiyeyi aşan entryler giriyor sanırım. aa yalatmayı falan düşünüyor.
    --spoiler--
    mayıs ayında girmiş olman neyi değiştirir ki? sonuçta girmişsin. seninle hiçbir ilgisi olmayan bir konu. o ara kötü entry giriyormuş muşum. sen mi bana terbiye vereceksin, uludağ sözlükte, bu leş ortamda beni mi buldun terbiye verecek?
    sg. aa kadar yolun var. pis bıyık.
    4 ...
  41. 982.
  42. kendisini sever sürekli açık oylar ve favlardım, takip ettiğim 3-4 yazardan biri...idi.
    hakkımda durup dururken hakaret dolu aşağılık entry girdi. niye böyle yaptı bilmiyorum?
    sanırım otistik ve zihinsel engelli olduğu için böyle yaptı. biraz önce takipten çıkardım ve donuza attım.
    biraz önce bir takipçi daha kaybetti.
    pis bıyıklı gay yazardır.
    4 ...
  43. 981.
  44. ihtilam kelimesinin manasını bilen yazar.
    4 ...
  45. 981.
  46. teletabilerle akrabalığım yok. ilkokulda caillou çok izliyordum.
    0 ...
  47. 980.
  48. nedense 2 takipçim azalmış. 2 yıllık bir yazar. kendisi 20 yaşında, 15 değil. 18 yaşında ergin olunca sözlükte yazar oldu.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2329291/+
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük