bu insanları anlayamıyorum...
bugün yazarın (veya herhangi bir günde herhangi bir kişinin) doğum günüymüş.
ölüme bir yıl daha yaklaşmış, ömründen 1 yıl daha azalmış, 1 yıl daha yaşlanmış insana kutlu mutlu vs kıl tüy olsun demek...
çıkıp "oooh oh! ölüme gidiyor, ihtiyarlıyor" diye göbek atmak gibi.
ölüme yaklaşan birine sevinmek. bunun için sevdiğim insanların yaş günü-doğum günleri bana acı verir.
belki ben cinsim belki de siz cinssiniz bilmem ama bunda bir gariplik yok mu?
edibüdü: ortalama bir akla zekaya sahip olup diyalektik düşünebilenlere bu soru.
--spoiler--
Yok yahu, Daha 2 gün önce ablasının doğum günü vardı karıştırmayın..
--spoiler--
Ablamla 2 gün aramız var. Onunki 1 şubat, benimki 3 şubat.
--spoiler--
zaten ücretsiz istanbul kart şile'ye kadar geçerliymiş. ağva'ya gidemiyor o yüzden. 25 kilometre mesafe varmış oraya ama şile'ye gelebiliyor...
--spoiler--
tamam ben de merkezdeyim zaten.
ağva'ya gitmesi zor. hem baya pahalı hem de çetrefilli bir iş.