--spoiler--
nerde görsem tanırım!
--spoiler--
Çünkü benden bir tane daha yok! *
--spoiler--
Yalnız, kederli ve biraz da sıkıcı bir tip olduğu yönünde düşüncelere sahip olsam da
--spoiler--
Yani tartışılır aslında çünkü kimine pozitif bir hava verirken kimine sıkıcı gelebilirim. Kederli miyim ben bile bilmiyorum ama gezmeyi seviyorum. Kederli değilim ama zamanında acı çekmiş biri olabilirim. swh tek yaşadığım için yalnızım ama az da olsa arkadaşım var ve caddebostan'da abilerle buluşuyorum 10 günde bir falan.