Artık fotoğraf paylaşmayan bir yazar. Fotoğraflarımı görmek isteyen facebook'a erdem aykol yazıp arkadaşlık isteği gönderebilir. Ekşi sözlükte de küfür yememek için mesaj alımını sadece takip ettiklerine açmış olan bir yazar. Demolay'ı orada da takip edebilirim hesabı varsa.
Bugün ataköy avm'ye gitmeyi düşünmekte kendileri.
Atalım bütün acıyı kalpten.
Şüphen olmasın deli yürekten.
Omuzumdaki iki melekten.
Biri aşk için biri huzur...
umarım ünlü olunca televizyonlarda ya da diğer basın organlarında sözlüğümüzü kötülemez. bir star olduktan sonra her yerde sözlüğümüz hakkında güzel şeyler söyleyip övmesini bekliyoruz.
--spoiler--
geçen de kazlıçeşme marmaray durağında karşımda oturuyordu sanki. sonra yenikapı tarafına doğru trene binip gitti.
--spoiler--
Bakırköy durağı olabilir ya da marmarayın içinde görmüş olabilirsiniz. Kazlıçeşme marmarayını kullanmıyorum pek. Muhtemelen üsküdar'a gidiyorumdur.