Çaylakken bir kaç entrisine rastlayıp, sözlükte ilk ilgimi çeken isim olmasıyla birlikte, yazdığı tüm entrileri okuduğum, üstüne kendi çapımda psiko analizini yaptığım ve gizli gizli nereye ne yazmış diye izlediğim tek insan.
Tespitlerime göre, espritüel, sempatik kişiliğinin arkasında yeri geldiğinde müthiş bir ciddiyet barındıran, futbolla yakından ilgilenen, kendine güvende eksik olmayan kişilik.
(#172235) bu entryisinde, yanlış yazdığı maçı düzeltmesi için kendisine mesaj attığım yazar idi vaktizamanında. konumuz o değil. ben mesajı attım, adam düzeltmiş fakat çaylak olduğu için cevap atamadığından altına not düşmüş. daha sonra, "sil artık, gerek kalmadı." dedim. ama o, "kalsın, anı olur dedi." iyi ki kalmış. değişik bir anı oldu. bakıp bakıp 31.. gözlerim doluyor yani.
real madrid tarafından satılık listesine konulan adam. yakında 18 külübümüzle de adı çıkar bu arkadaşın. ama şaka maka herhangi bir takımımıza bi şekilde gelirse o takımın kalitesini en azından iki gömlek artırır.
perez'in ırkçı tutumu nedeniyle takımdan göndermeye çalıştığı hollandalılardan biri, süper sol ayak. şimdiden türk futbol takımlarının olmayan transfer gündemine girmiştir bile.
Dış görünüşe aldanılmaması gerektiğinin göstergesidir. Dışarda görülse kambur, yaşlı başlı adamdır.Yahu baksanıza dikkatli adamın saç kalmamış kafasında. Kim bilir ne derdi vardı döktü o saçlarını. Kendine güvenememekten kamburu bile çıkmış ezik ezik yürüyor sahada. Yalan mı ? bakın bakın dikkat edin maçlarda. Seyredin videolarını, resimlerde saçlarındaki telleri sayın. Ben yolda görsem ve iddaya tutuşsak tek kale maç teklif ederim ilk başta anasını satim. Kim etmezki bu eziğe ? Amca ne bilsin top oynamayı ? Ama durrrrr! Aldanmayın! içinde tazı var bu ipnenin. Ayağında topu çeken mıknatıs da var olduğu rivayet ediliyor. Hatırlarım hatırlarım 10 kişi kalan takımına rağmen tek kişi hucum yapmıştı intere karşı. Yuh demiştim 4'lü inter savunması amcamız karşısında çağresiz. Dünyanın sonu gelmişti. Resmen tsubasa taktiği ile oynuyordu. Takımı toplu savunmada topu kapıyordu buna atıp bu da tek başına hucum yapıyordu. Dünyada ters giden bir şey varsa bu amcaya bakın. işte bu amca tam ters, tepe takla bişi.. 25 yaşındaki tepe takla bişi hem de!
real madrid sırf böyle şeyler yaptığı için bile göndermiş olabilir bu adamı, rüya takımın topçusu maça böyle mi çıkacaktı, beyaz donlar falan hiç yakışık almazdı.
bayern munih'te forma giyen hollandalı arjen robben, çok kaliteli bir futbolcudur ve oynadığı takımlarda iyi bir performans göstermiştir. yazar olanı için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.
dün akşam firenze'de mor menekşelere* attığı gol öyle böyle rencide edici değildir. taç çizgisinden al topu, müthiş bir deparla ceza yayı gerisine kadar getir topu, bu arada 2 adamı da maymun et, sonra 30 metreden tam doksana yapıştır. madrid'den sonra psv günlerine geri döndü adam, saç ektirse tam olacak.
tabi ki onun attığı bu muhteşemler ötesi gol kesinlikle bavyeralıların tamamen hakem hediyesiyle tur atladığı gerçeğini değiştirmiyor, beter olsunlar.