dün akşam firenze'de mor menekşelere* attığı gol öyle böyle rencide edici değildir. taç çizgisinden al topu, müthiş bir deparla ceza yayı gerisine kadar getir topu, bu arada 2 adamı da maymun et, sonra 30 metreden tam doksana yapıştır. madrid'den sonra psv günlerine geri döndü adam, saç ektirse tam olacak.
tabi ki onun attığı bu muhteşemler ötesi gol kesinlikle bavyeralıların tamamen hakem hediyesiyle tur atladığı gerçeğini değiştirmiyor, beter olsunlar.