(#172235) bu entryisinde, yanlış yazdığı maçı düzeltmesi için kendisine mesaj attığım yazar idi vaktizamanında. konumuz o değil. ben mesajı attım, adam düzeltmiş fakat çaylak olduğu için cevap atamadığından altına not düşmüş. daha sonra, "sil artık, gerek kalmadı." dedim. ama o, "kalsın, anı olur dedi." iyi ki kalmış. değişik bir anı oldu. bakıp bakıp 31.. gözlerim doluyor yani.