10 gündür ürünümü ellerinde beklettikleri yetmezmiş gibi aradığımda bir de yüzsüz yüzsüz kargonuz eve gelmiş size ulaşamamış kargonuzu şubeden alınız diye cevap veriyorlar.. ulan dingil bu kargo ne ara eve geldi ben 10 gündür sırf kargom gelecek diye evden dışarı çıkmıyorum sizin yüzünüzden.
bir de başkalarının kargo takip numaralarını bana mesaj olarak atıyorlar iyice zıvanadan çıktı bu şirket. beş para etmez.