nazarımızın değdiği şirkettir. yüzlerce defa "mng çok pahalı yurt içi kargoları kaybediyor evde bulamıyor aras gene kötünün iyisi" diye diye bu şirketi de diğer ikisinin hizasına getirdik. bastığımız yerde ot bitmiyor sözlükçe lan ne gudubetmişiz haberimiz yokmuş..